Rincewind76 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Klipet gresset når det var vått, og for å rense opp la jeg klipperen på siden og pirket bort alt gresset som hadde klaket seg rundt kniven. Når jeg så skulle starte igjen ryker det som f..., og den stopper etter litt "putring og smell", ut av "eksosrøret har det kommet det som virker som nesten ren olje... Hva gjør jeg nå? Skal jeg bare kjøre på og la det ryke og putre til oljen er borte, eller må jeg få renset den bort på noe vis? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Du forbrenner litt olje. Ikke noen krise det, bare kjør på. PS. Sjekk oljenivået en gang imellom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Lurt å legge klipperen slik at tennpluggen peker oppover, da slipper du å få olje i sylinderen. Som buskmann sier: Sjekk oljen av og til. Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Ok, da bare kjører jeg på, og etterfyller med olje hvis det er lavt nivå. Takk for svar! (skal huske det med tennpluggen til neste gang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå