Gotham Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 kommer hjem fra Jobben. Der ser jeg pakken fra Cdon, som skal inneholde Colin Mcrae og CopLand(kr 1) Men når jeg opner får jeg sjokk. Opp av overraskelsespakken trekker jeg faen meg opp "the Sims 2: fest og bryllup" til PC. Jaja, tenker jeg, då har dei vel switscha det med med CopLand for 1 kr(fordi de ikke hadde flere igjen elr noe). Men NEIDA, opp av den støgge eska kommer faen meg CopLand opp. Det betyr at de har bytta om CM: Dirt til Xbox 360 med det latterlige sims spillet. ÅHHHH Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kontakt CDON kjappest mulig og forklar situasjonen? Det hjelper ikke å syte her, ta ansvar selv så ordner de sikkert fort opp også! Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Kontakt CDON kjappest mulig og forklar situasjonen?Det hjelper ikke å syte her, ta ansvar selv så ordner de sikkert fort opp også! 8955300[/snapback] Selfølgelig. Jeg er bare forbanna fordi jeg hadde gledet meg så jævlig til å spille Dirt, å så får jeg den i trynet Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Ta kontakt med CDON..emnetittel er horribel og plassering av posten er feil Uenig? Send meg en PM Endret 27. juni 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg