JoddlaJohan Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 sliter med en feilmelding som kommer når jeg spiller cs. først stopper alt opp, og alt jeg kan gjøre er å bevege siktet. så kommer det en feilmelding i høyre hjørne der det står cl_flush_entity_packet. jeg må gå ut og resume for å spille videre. er litt seigt når jeg er midt i en skuddveksling... noen som har hatt den samme feilmeldingen, evt. vet hva som kan være galt..? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hva har du satt cl_flush_entity_packet til da ? Lenke til kommentar
JoddlaJohan Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 når jeg skriver cl_flush_entity_packet i console kommer det ingenting. og hvis jeg skriver et tall bak skjer det ikke noe. det samme skjer igjen... Lenke til kommentar
larsos Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hva har du satt cl_flush_entity_packet til da ? lol...cl_flush_entity_packet er ei feilmelding ikke en commando !!! Gå på www.google.com å søk info om den ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå