noeinstein Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hardware : Asus K8N HK AMD A64 3800+ 200 Gb IDE HD 2*7600GT skjermkort i SLI 2*512Mb RAM Kingston HyperX 600W Koolermaster PSU DVD + CDRW stasjoner Windows XP er innstallert men starter ikke, får bare blinkende hvit markør på svart skjerm istedetfor innloggingskjermen. Samme skjer hvis jeg prøver sikkermodus med kommandolinje. Prøvd å boote med XP CD'en og kjøre ny install men kommer ikke en gang til første skjermbildet, også her stopper det med blinkende markør på sort skjerm. -noen som vet hva det er som er galt ? Har prøvd med bare et skjermkort og med 1 RAM brikke uten at det ble noe bedre. Takknemlig for gode ideer... Lenke til kommentar
siindre Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Er du sikker på at xp-cd'en funker? Kan du evt prøve med en annen? Lenke til kommentar
noeinstein Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Har prøvd med 2 forskjellige CD'er (Home og Pro) som virker på alle andre PC'er.. Akkurat samme skjer med begge to . Lenke til kommentar
NoClueAtAll Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hadde akkurat samme problemet da jeg satt sammen min nye pc for ca 2 uker siden nå. det som gjorde susen var å plukke sammen HELE sulamitten å sette det sammen igjen, startet som en drøm etterpå Lenke til kommentar
noeinstein Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Skal teste nå jeg får tid... Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå