Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg syns DS er en del mer moro. Kjøpte PSP for en del år siden når den ble lansert i Japan og hadde ganske mye moro med den da 2 andre kamerater også hadde en. Spillene har jo en del bedre grafikk, men jeg syns spillene på DS er bedre. Det er jo en smaksak. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 DS - Dra te helvete ! Jeg har DS som jeg fikk te Jul for leeeeenge siden. jeg har to fuck spill. Brukt DS en gang når vi dro på fly te... Øh... Et sted. Kjøp deg PSP Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) DS - Dra te helvete ! Jeg har DS som jeg fikk te Jul for leeeeenge siden. jeg har to fuck spill. Brukt DS en gang når vi dro på fly te... Øh... Et sted. Kjøp deg PSP 8984842[/snapback] Eier av: Playstation3 Xbox360 Playstation2 Gamecube Nintendo64 PC 42"SonyTV PocketPC Dette står det i signaturen din,det virker ikke som om du har noen? Endret 1. juli 2007 av Happytreeangi Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg har prøvd PSPen opptil flere ganger, selv om jeg ikke har en selv - og kan trygt si at jeg er mer fornøyd med DSen min. På samme måte som med PSP, er det fullt mulig å emulere NES og SNES spill på DSen, så lenge du bruker backupenheter som R4, M3 Simply, Supercard mm. Det eneste jeg synes er dumt med DSen er at det ikke går an å spille Curse of Monkey Island på den, siden den ikke har nok RAM - noe PSPen derimot har. Største fordelen til DS er nok at spillene er mer interaktive siden du har touchscreen i tillegg til at mange spill benytter seg av stemmegjenkjenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå