akaapekatten Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Fikk problemer idag da jeg skulle starte bilen igjen etter å ha vært en tur i butikken. hadde giret i 2 gir da jeg stoppet bilen. og da jeg skulle starte den igjen ville den faen meg ikke starte. slet som faen i flere min før jeg fikk start på den.. Har merket at jeg får startproblemer når giret ikke ligger i 1 gir når jeg stopper motoren.. Glemmer alltid dette.har for vane å stoppe bilen i 2-3 gir... Noen som vet hva som er feil?eller er det bar esånn på gamle drittbiler? Lenke til kommentar
S50B30 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Fikk problemer idag da jeg skulle starte bilen igjen etter å ha vært en tur i butikken.hadde giret i 2 gir da jeg stoppet bilen. og da jeg skulle starte den igjen ville den faen meg ikke starte. slet som faen i flere min før jeg fikk start på den.. Har merket at jeg får startproblemer når giret ikke ligger i 1 gir når jeg stopper motoren.. Glemmer alltid dette.har for vane å stoppe bilen i 2-3 gir... Noen som vet hva som er feil?eller er det bar esånn på gamle drittbiler? 8955136[/snapback] Vil ikke motoren i seg selv starte når når den står i 2?? hørtes litt merkelig ut...nøkker det i bilen når du drar på starteren?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå