Gå til innhold

Mass Effect for August becomes doubtful

Anbefalte innlegg

453113200705281638464big.jpg

Mass Effect for August becomes doubtful

Posted in Rumors, Games, Xbox 360 by Ross Hayward on June 26th, 2007 at 21:09

The biggest UK games retailer GAME have updated their listing for Mass Effect and have changed it to January 2008(:cry:).

They sent an email round to all those who have the game on pre-order letting everyone know the changes to the game that was expected in two months time. Are they out of their minds, or closer to the truth than we may think?

Mass Effect’s release date has been talked about a lot, rumoured to be coming in five different months. This new ‘revelation’ makes it the sixth month to be mentioned. There is also a debate in our forums as to whether or not it will ship by September, lingering with Halo 3 on the shelves. Today’s news confirms absolutely nothing, however it is important to remember that retailers are quite well informed.

Of course, to swing this around again: could it be an EU delay only? There’s a whole load of text that will need translating into a million different languages here on the European continent; it could easily slow down the release.

This is all rumours, and everyone is currently speculating, so make of it what you will. If the game does ship this year, chances are it will be after Halo 3…

Om det er tilfelle at det er EU utsettjing, blir det til å bestille frå USA for min del. Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Microsoft er generelt gode på oversetting/lokalisering, så jeg vet ikke helt om jeg kjøper den forklaringen. Men på en annen side, om MS absoutt vil ha spillet ut før jul kan det vel tenkes at de går for en slik løsning, men jeg har lite tro på det i og med MS har Halo 3 denne høsten, og trenger strengt tatt ikke flere system-sellers denne høsten.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Of course, to swing this around again: could it be an EU delay only? There’s a whole load of text that will need translating into a million different languages here on the European continent; it could easily slow down the release.

Om det er tilfelle at det er EU utsettjing, blir det til å bestille frå USA for min del.

8954876[/snapback]

Hvis vi får dette spillet senere pga noen føkkings tyskere og franskmenn så kommer det til å bli bannet høylydt her...

Men US-import er vel alltids en løsning.. Er det ikke sonesperrer på slik? Aldri handlet spill noe annet sted enn Norge jeg. :innocent:

Lenke til kommentar
Dette er surt hvis det er sant! Dette er hvertfall på topp 5 liste innen all underholdning som kommer de neste årene.

8954945[/snapback]

Same her - er jo snakk om nye episodar til Mass Effect og. Gledar meg noko heilt grasalt.

Microsoft er generelt gode på oversetting/lokalisering, så jeg vet ikke helt om jeg kjøper den forklaringen.

8955000[/snapback]

Greit nok at Microsoft er publisher, men kor mykje av sjølve spelet er Microsoft med på? Trur nok BioWare som står for oversettjinga. Og det med Halo 3 trur eg ikkje er noko problem, med tanke på at spela er så forskjellige. Er berre til å lansere dei med ein månads mellomrom - no problemo.

Hvis vi får dette spillet senere pga noen føkkings tyskere og franskmenn så kommer det til å bli bannet høylydt her...

Men US-import er vel alltids en løsning.. Er det ikke sonesperrer på slik? Aldri handlet spill noe annet sted enn Norge jeg. :innocent:

8955008[/snapback]

Har bestillt eit par spel sjølv, og dei har vøri sone-fri. Dog, er ikkje alle det. Så med min flaks er nok Mass Effect sone 1 :p
Lenke til kommentar

Hvis de utsetter det til nyåret tror jeg det har helt andre grunner. De er nok kanskje litt redd for at spillet drukner blant Bioshock, GTAIV, Halo 3 o.s.v. Spillet fortjener all den oppmerksomhet det kan få, og det er det ikke sikkert det kan få nå til høsten.

Lenke til kommentar
Hvis de utsetter det til nyåret tror jeg det har helt andre grunner.

De er nok kanskje litt redd for at spillet drukner blant Bioshock, GTAIV, Halo 3 o.s.v.

Spillet fortjener all den oppmerksomhet det kan få, og det er det ikke sikkert det kan få nå til høsten.

Nettopp.

Folk her snakker om Mass Effect som om alle visste hva det var.

Egentlig er ikke spillet så vidt kjent som dere liker og tro, og det er drukningsfare mot høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...