Kvinnorna Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvordan fjerne Messenger i XP for godt ? Jeg har prøvd det meste, men finner ikke ut hvordan man sletter det helt Håper på svar Lenke til kommentar
Lef Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Søk på goggle: "remove messenger", så laster du ned en liten programsnutt og kjører denne. Da er du kvitt messenger'n :-) Lenke til kommentar
pumpy Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 I mappen Windows/Inf finner du filen "sysoc.inf". På linjen hvor det står msmsgs (eller lignende) fjern "HIDE" slik at det står to kommaer rett etter hver andre. Lagre filen og fjern Messenger via "Legg til/Fjern Windows komponenter"! Mappen "Inf" er i utgangspunktet skjult, så du må vise skjulte filer og mapper for å finne denne (i mappealternativer). Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 evnt. gå på legg til fjern programmer i kontrollpanel. Så velger du legg til fjern windows komponenter. Her tar du vekk haken foran Windows Messenger og trykker ok. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Takk for svar Fikk jeg endelig fjerna det helt, har irritert meg lenge Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 For flere instillinger i XP kan jeg anbefale XP Antispy. Der kan du stille inn masse, blandt annet "Send error message", ytelsesrelaterte greier og fjerning av messenger. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 For flere instillinger i XP kan jeg anbefale XP Antispy. Der kan du stille inn masse, blandt annet "Send error message", ytelsesrelaterte greier og fjerning av messenger. Super program, anbefaler også det!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå