AreMS Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Noe veldig rart har nå skjedd. En venn av meg fikk akkuratt sitt nye X2900 XT kort, men vi klarte ikke å få bilde på skjermen når vi startet PCen. Jeg leste i denne posten her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=784981 at jeg skulle bruke 2stk 6pins kontakter til skjermkortet. Når jeg prøvde dette ville ikke PCen starte i det hele tatt. Jeg hadde mistanke om at det var PSUen. Jeg prøvde da skjermkortet i min eg PC og da startet den heller ikke, så jeg trodde skjermkortet var defekt. Men når jeg hadde satt det gamle skjermkortet mitt tilbake i PCen min igjen så vil den ikke starte lenger. Det eneste jeg gjorde var å bytte ut skjermkortet. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Vi løste problemet med at PCene ikke ville starte. Feilen var defekte kabler. Men nå har vi et nytt problem, når vi starter PCen får vi bare opp det første bildet når masakinen starter. Vi klarer ikke å komme inn i bios heller. Det skjer ingenting når vi trtykker "delete" kanppen. Vi har også prøvd 3 forskjellige tastaturer. Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Enten får ikke kortet nok strøm (dårlig psu), eller så er ikke kortet satt skikkelig på plass, eller så har dere ikke kobla alle strømforsyningskablene riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå