FalcoN200285 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 jeg har et problem etter jeg har klokket cpu så blir 5 volten lav (2.61) hva er grunnen til det skjer ? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 5v brukes vel til bla usb utganger,hard-disk osv.. Har du multimeter? hadde tatt å målt en rød kabelen som går til HD/Cd-rom osv Den skal være 5v! Muligt det bare er programmet som leser av spenningen som er feil, så prøv å mål ser du har 700w, så tviler på at ikke psu klarer å overklokke Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 5v brukes vel til bla usb utganger,hard-disk osv.. Har du multimeter? hadde tatt å målt en rød kabelen som går til HD/Cd-rom osv Den skal være 5v! Muligt det bare er programmet som leser av spenningen som er feil, så prøv å mål ser du har 700w, så tviler på at ikke psu klarer å overklokke 8954600[/snapback] Alternativet er at det er noe feil på psu'en hans. Det kan jo skje, selv med et kraftverk i den størrelsen Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Harddisker bruker en god del av sitt strømforbruk gjennom 5Volt, så jeg tror faktisk ikke maskinen din ville fortsette og virke dersom spenningen faller så langt ned som 2,6V. Men som de andre sier, mål med et multimeter hvis du vil vite hva spenningen faktisk er, software for avlesning er ikke til å stole på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå