Gå til innhold

Minolta Dynax 300si for 1050,- Et dårlig kjøp?

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Minolta Dynax 300si for 1050,-, og den hadde med en zoom-linse på 2-400, og en vanlig linse 35-70.

Dette var på auksjon, og eg har kanskje gjort tabben å by på det andre bydde på.

Er dette et bra kamera?

Kanskje noen tips om hvordan eg skal gå frem å stille inn, fulgte ikke med instuksjonsbok. Kan eventuelt finne dette på nettet.

Vil også svært gjerne vite hvor man kan få tak i batterier til et slikt kamera.

Takker for all hjelp eg kan få.

Endret av Rochi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt i overkant er det men det er jo for sent nå... :)

Dette er et temmelig enkelt kamera, som du neppe får problemer med å sette deg inn i, og du kan sikkert finne masse info om det via Google.

Batteri er uproblematisk, den bruker CR2-batterier, som du finner overalt.

Lenke til kommentar

Mener at Japan Photo solgte det kit'et for under 1000 for en tid tilbake, men det var uten den ekstra zoomen. Det er dog gode grunner til å anta at den ikke finnes, siden en zoom med omfang av 2-400mm er noe mange kunne ønsket seg, men ingen til nå har klart å konstruere.

Lenke til kommentar
Mener at Japan Photo solgte det kit'et for under 1000 for en tid tilbake, men det var uten den ekstra zoomen. Det er dog gode grunner til å anta at den ikke finnes, siden en zoom med omfang av 2-400mm er noe mange kunne ønsket seg, men ingen til nå har klart å konstruere.

8972914[/snapback]

Hmm.

Slik som eg leser det av linsen, så er det det det er.

Går iallefall opp til 400

Lenke til kommentar
Det er dog gode grunner til å anta at den ikke finnes, siden en zoom med omfang av 2-400mm er noe mange kunne ønsket seg, men ingen til nå har klart å konstruere.

Kan jo være 200-400 som er ment da, selv om det ikke er vanlig innen foto er det ikke uvanlig i andre sammenhenger...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...