RamGuy Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som vet om det skal være uten eller med skjerm, mus og tastatur? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som vet om det skal være uten eller med skjerm, mus og tastatur? 9310182[/snapback] Skal undersøke dette, ASAP. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det er kun snakk om selve datamaskinen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Med kabinett ja? 9322279[/snapback] Det vil jeg da regne med Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Heisann folkens. Dytter inn litt info her jeg da, siden jeg ser det er noen spørsmål her. Det er i all hovedsak kun snakk om maskinen. "boksen" Dvs at tilbehøret trenger dere ikke å tenke på. Jeg ser det er noen av dere som har sendt inn forslag med mus/tast/skjerm/os, og om dere ønsker å forandre deres forslag, så kan dere ta kontakt med meg på [email protected] Vi er også meget positivt overrasket over hvor mange forslag som kommer, uten at det er annonsert for mye om konkurransen. Ønsker dere alle lykke til med byggingen. Og husk, ikke nøl med å sende en mail om det er noe dere lurer på. Mvh Stian - NetShop Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Når er det trekking av maskinene? hvem som kommer videre osv? Lenke til kommentar
madbird Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Opprativsystem med? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 madbird, nei jeg regner med at OS ikke skal plukkes med. Det er kun inne i maskinen og seff. kabinettet. That's it, go go try win this 15K worth money. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg lurte på en ting.. Er det sånn at det skal kjøres på Windows Vista, eller XP? 32bit, eller 64bit? Er jo ikke noe poeng med 4GiB med RAM, hvis dette skal i utgangspunktet kjøres på vanlig Windows XP f.eks. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Er det snakk om en gaming maskin som skal kjøre spill bra nå, eller f.eks Crysis/Far Cry 2? Dvs litt inn i fremtiden? Da blir det plutselig litt mer aktuelt å velge 64-bit vista og 4gb ram f.eks. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Er det snakk om en gaming maskin som skal kjøre spill bra nå, eller f.eks Crysis/Far Cry 2? Dvs litt inn i fremtiden? Da blir det plutselig litt mer aktuelt å velge 64-bit vista og 4gb ram f.eks. 9495680[/snapback] Ja, lurer veldig på det jeg også. Skal det ikke være FarCry2, Crysis eller noe lignende, så blir det vell et XP Pro 32bit oppsett, altså 4GiB er helt meningsløst. Skal det være fremtidsrettet for FarCry2, Crysis osv, så er det plutselig Vista 64bit vi kanskje snakker om. Relativt stort forskjell Lenke til kommentar
madbird Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Håper ikke sånn raptor greie skulle være med, for det glemte jeg Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg fant nettopp ut at jeg har tatt med et produkt som ikke er på lager, er det et stort problem? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Jeg fant nettopp ut at jeg har tatt med et produkt som ikke er på lager, er det et stort problem? 9499983[/snapback] Jeg har også valgt noen komponenter som ikke er på lager. Men jeg regner med at dette ikke er noe problem, da det i reglene kun står at det skal velges fra netshops sortiment. Jeg foreslår at når fristen går ut i morgen, at vi begynner å poste forslagene våre, det kan være intressant å se hva folk mener er den ultimate gamingmaskinen til 15000 Endret 15. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Euphoria Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Ikke skjerm/tastatur/mus/høytalere?? Gahh.... latterlig Er jo ikke noe vanskelig å ligge under grensa engang da. Og det er jo bare tull å velge en maskin der utsendet har noe å si da bare det kjipe kabinettet teller!! Detta var for teit...og hva om man vinner maskinen? Er jo ikke særlig stas når man bare får boksen, men mangler skjerm osv. Ikke det, boksen er jo fullstappa av rått stash Endret 15. september 2007 av Euphoria Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ikke skjerm/tastatur/mus/høytalere?? Gahh.... latterlig Er jo ikke noe vanskelig å ligge under grensa engang da. Nei, det går selvsagt helt fint å bygge en gamerpc til under 15k, utfordringen er jo å få den best mulig Lenke til kommentar
Euphoria Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Joda - en utfordring er det jo blir spennende å se hvem som vinner. Og holder med deg _sindre_ at vi burde poste forslagene våre etter at fristen har gått ut! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ikke skjerm/tastatur/mus/høytalere?? Gahh.... latterlig Er jo ikke noe vanskelig å ligge under grensa engang da. Og det er jo bare tull å velge en maskin der utsendet har noe å si da bare det kjipe kabinettet teller!! Detta var for teit...og hva om man vinner maskinen? Er jo ikke særlig stas når man bare får boksen, men mangler skjerm osv. Ikke det, boksen er jo fullstappa av rått stash 9501900[/snapback] Så det å vinne noe med en verdi på 15.000 kroner er kjipt? 15.000 er et langt stykke på veien mot en ny maskin, spesielt når de fleste har skjerm, tastatur og mus fra før. Hvor har du det fra at det er kun kabinettet som teller? Lenke til kommentar
Euphoria Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Nei nei, beklager at jeg var litt gretten og fæl Klart det som er inni boksen også hjelper på utseendet på PC-en.. når du vindu iaf. Og nei det er jo rådigg å kunne vinne en drømmeboks til 15K..! Endret 15. september 2007 av Euphoria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg