andreasiversen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei! Som Arsenal fan synes jeg det var veldig leit at Thierry gikk til Barca! Men men, lurer på hva andre synes..!! -Riktig?? -Billig overgang -Suksess -Spansk spillestil? Men vi Gonnere skal huske Henry med respekt! Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Selvfølgelig var det leit. Jeg synes han gikk alt for billig, og han vil nok gjøre det bra i Barca. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 I will play forever in Arsenal Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ganske oppsiktsvekkende at Henry gikk for en sum vesentlig mindre enn det Wright-Phillips kom til Chelsea for. Det er riktignok en aldersforskjell dem i mellom, og Chelsea gjorde ikke akkurat sitt for å presse ned prisen på SWP, men ... jeg sitter også igjen med det inntrykket at 16 millioner pund kanskje er litt for lite. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Lure på korleis de skal gå med arsenal no Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tror Henry kommer til å gjøre det veldig bra i Barca. Henry og Eto`o på topp, det kommer til å bli giftig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Henry, Henry (ty, ty) You were like/ A great football player/ Now you’ve changed club/ No, you’re not a stayer/ I’m not complainin’/ I let them others do/ I’m just happy/ you’re not playin’ with o2 Yes, you’ve changed club/ For the better/ And added some blue colour/ into your sweater Henry, henry/ ty ty You got away/ from that hole/ Now you can start/ scoring goals You were cheap to/ just 150 million Norwegian krone/ That’s what they got to pay/ barcelona I can’t wait to see you playin’/ you hear what I’m sayin’/ I used to lay down and pray/ Man, can’t he go away/ And man, he did/ cheap too/ Wenger is stupid/ between me and you/ He sold his best man/ I don’t know why/ And he replaced him/ with some 16-yo Norwegian guy Henry, henry/ ty ty You got away/ from that hole/ Now you can start/ scoring goals You were cheap to/ just 150 million Norwegian krone/ That’s what they got to pay/ barcelona (x2) Jeg føler meg poetisk Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 I will play forever in Arsenal 8955171[/snapback] Dette var før David Dein sluttet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 I will play forever in Arsenal 8955171[/snapback] Dette var før David Dein sluttet. 8956017[/snapback] åååja, det forklarer jo alt Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Great at tapet av Dein var negativt for klubben, men dette er sakset fra intervjuet med Henry: "I will play forever in Arsenal. As long as I am wanted, I will play for the Gunners." Var vel ingen i Arsenal som ville ha Henry bort fra klubben? Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Great at tapet av Dein var negativt for klubben, men dette er sakset fra intervjuet med Henry: "I will play forever in Arsenal. As long as I am wanted, I will play for the Gunners." Var vel ingen i Arsenal som ville ha Henry bort fra klubben? 8956452[/snapback] Nei, Gunners elsket han(fanklubben) Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Ganske oppsiktsvekkende at Henry gikk for en sum vesentlig mindre enn det Wright-Phillips kom til Chelsea for. Det er riktignok en aldersforskjell dem i mellom, og Chelsea gjorde ikke akkurat sitt for å presse ned prisen på SWP, men ... jeg sitter også igjen med det inntrykket at 16 millioner pund kanskje er litt for lite. 8955294[/snapback] Enig, han gikk altfor billig! Hadde faktisk ikkeforundret meg om budet var dobbelt så mye..!! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Og dette kunne ikke bli tatt i Arsenal-tråden fordi...? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Syntes at det var riktig for at Henry skulle bli en bedre fotballspiller, selv om han er rimelig god fra før av. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Syntes at det var riktig for at Henry skulle bli en bedre fotballspiller, selv om han er rimelig god fra før av. 8959284[/snapback] Rimelig god, ja. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Som Gunners fan selv syns jeg det var utrolig leit at Henry stikker avgårde til Spania på denne måten. Men, det måtte vel skje en eller annen gang? Når man har vært en god stund i samme klubben, hender det jo ofte at det er mange som gjerne vil prøve noe annet for å ikke gro fast på en måte. Har hørt det er veldig mange som er skikkelig nedfor pga denne overgangen, men det var da ganske stort oppstyr da Vieira stakk også? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Han vil vinne noe hver sesong.. enkelt og greit Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 arsenal har vel aldri vært noe favoritt. Konge at han drar til barca blir livat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå