flopflop Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei Har Vista HP og sliter med at unzipping av filer og derpåfølgende flytting av disse filene går veldig tregt. Det tar over ti minutter å pakke ut en GB med WinRAR, og så bruker PCen tre minutter på å flytte filen til skrivebordet. På min gamle PC med XP som var noe svakere gikk denne prosessen smertefritt. Noen som vet hvorfor det tar så lang tid i Vista? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Flytting av fil på samme harddisk skal ikke ta mer en noen få sekunder men flytter du fra en harddisk til en annen tar det lengre tid. Unzippe du fra en harddisk til en annen vil det også ta mindre tid.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Scanna for spyware og anna herk? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Tror ikke det er noen issue, problemet var der igrunnen fra dag èn, som var 09.06 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det er en kjent problemstilling i Vista Så du må nok bare leve med det, jeg bruker ca 15min på 4gb thou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå