Gå til innhold

Kuleste person i Prison Break


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kellerman er vel kanskje den råeste karakteren i hele serien fordi han har hatt en utrolig tøff utvikling. Han startet som en skikkelig dritt som jeg følte et ordentlig hatforhold til i sesong 1, og så snudde det helt i sesong 2 når han skjøt Mahone og redda brødrene. Derifra ble han den kuleste i Prison Break. Stilen hans, replikkene, hele fyren er så gjennomført bra, rollen så godt spilt.

Lenke til kommentar
Kellerman er vel kanskje den råeste karakteren i hele serien fordi han har hatt en utrolig tøff utvikling. Han startet som en skikkelig dritt som jeg følte et ordentlig hatforhold til i sesong 1, og så snudde det helt i sesong 2 når han skjøt Mahone og redda brødrene. Derifra ble han den kuleste i Prison Break. Stilen hans, replikkene, hele fyren er så gjennomført bra, rollen så godt spilt.

Jeg er veldig enig. Stilen er så gjennomført profesjonell, og selv om jeg hatet han inderlig under første sesong, hadde jeg likevel stort sans for selve karakteren. Ikke et vondt ord om T-Bag (bortsett fra det faktum at han er en pedofil massemorder) - han står tross alt bak de fleste gullkornene i serien - men Kellerman har alltid vært favoritten min.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

heilt klart - Agent Alexander Mahone - !! han har den tøffaste rolla i heile serien og veldig godt spelt av William Fichtner! Han er berre heilt råkul. Ellers var John Abruzzi den kulaste personen av dei som braut seg ut heilt til han daua =(

Scofield er homse og Burrows er kjedlig. Sucre lever sitt eget liv, hadde ikkje brydd meg om han daua :p Begynner å bli lei av han Kellerman, men synest han har vore ok

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...