SurfingElite Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kellerman er helt klart favoritten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kellerman er vel kanskje den råeste karakteren i hele serien fordi han har hatt en utrolig tøff utvikling. Han startet som en skikkelig dritt som jeg følte et ordentlig hatforhold til i sesong 1, og så snudde det helt i sesong 2 når han skjøt Mahone og redda brødrene. Derifra ble han den kuleste i Prison Break. Stilen hans, replikkene, hele fyren er så gjennomført bra, rollen så godt spilt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 T-Bag på grunn av måten han er på, skuespillern spiller så bra at du har lyst på hoppe inn i tv`en å slå han ned flere ganger. Ellers er Mahone, Bellick og Linc favoritter etter han. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kellerman er vel kanskje den råeste karakteren i hele serien fordi han har hatt en utrolig tøff utvikling. Han startet som en skikkelig dritt som jeg følte et ordentlig hatforhold til i sesong 1, og så snudde det helt i sesong 2 når han skjøt Mahone og redda brødrene. Derifra ble han den kuleste i Prison Break. Stilen hans, replikkene, hele fyren er så gjennomført bra, rollen så godt spilt. Jeg er veldig enig. Stilen er så gjennomført profesjonell, og selv om jeg hatet han inderlig under første sesong, hadde jeg likevel stort sans for selve karakteren. Ikke et vondt ord om T-Bag (bortsett fra det faktum at han er en pedofil massemorder) - han står tross alt bak de fleste gullkornene i serien - men Kellerman har alltid vært favoritten min. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Asså. Michael, Kellerman er heltene mine ; ) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Kellerman, såklart Men emnetittelen skulle vært "Hvem er din favoritt i Prison Break? Endret 26. august 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Favorittpersonen min var Abruzzi, herlt til han døde. Nå er vel Kellerman min største favoritt.. Endret 9. august 2007 av Wollan Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Sesong 1: AbruzziSesong 2: Kellerman 8979371[/snapback] Støttes. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 som noen sa før her, abruzzi før han ble skutt. robert knepper som spiller t-bag spiller sykt sykt bra Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Sesong 1: Abruzzi Sesong 2 : T-Bagl ! Ingen tvil. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Abruzzi før han døde T-bag nå.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Såklart er det Bellick. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 heilt klart - Agent Alexander Mahone - !! han har den tøffaste rolla i heile serien og veldig godt spelt av William Fichtner! Han er berre heilt råkul. Ellers var John Abruzzi den kulaste personen av dei som braut seg ut heilt til han daua =( Scofield er homse og Burrows er kjedlig. Sucre lever sitt eget liv, hadde ikkje brydd meg om han daua Begynner å bli lei av han Kellerman, men synest han har vore ok Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Her blir det for mye telletråd med personlige meninger og ferdig, og for lite ordentlig innhold med noen allmenn interesse. Stenges. En tråd skal legge opp til diskusjon, ikke one-liners. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg