Iminzilion Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hvordan fungerer systemet deres? Jeg bestilte en vare hos de. Det var da 2 stk igjen. Da jeg sjekket i går kveld så stod enda bestillingen som åpen. Og da var det kun 1 enhet igjen på lageret. Når jeg sjekker nå så er enda bestillingen åpen. Og 0 enheter på lageret. Det står og på bestillingen min at det var forventet transport i går på varen min. Hvordan kan jeg tolke dette? Reserverer de varen med en gang? Eller står jeg uten varen nå siden alt ble solgt ut før komplett greide å få farten ut og plukke varen min? Med tanke den enda står som åpen. Har mailet komplett om dette i dag tidlig. Men haster å få svar. Siden jeg MÅ ha varen innen tirsdag. Takker og bukker for svar Edit: Fant ut av det. Ble vist reservert med en gang bestillingen var gjort. Endret 27. juni 2007 av XeLix Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg ringte komplett og spurte, da jeg var i samme situasjon, og var desperat paa at jeg skulle ha varen, da sa han i kundetelefonen at jeg skulle slappe av, at det var reservert av for meg med en gang jeg la inn ordren, bare det at det tar litt tid foer databasen oppdaterest. Saa ja, du skal faa varen din, hvis ikke er det noe som helt ikke stemmer her.. edit: naa saa jeg ikke det nederste du skrev.. Endret 28. juni 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå