sanztra Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg skal ha ny PC og er litt usikker på hva jeg trenger av skjermkort for å redigere bilder - blir fort et bilde på 30 - 50 mb str. Jeg har to alternativer mot hverandre: 1. 256 MB nVidia™ GeForce® 8600GTS-grafikkort 2. 768 MB nVidia® GeForce® 8800 GTX-grafikkort Er det noen som har noen +/- punkter for det ene kontra det andre ? Av annen spec skal jeg bl. a. ha 4 gb minne, core duo 6600 prosessor Endret 27. juni 2007 av sanztra Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Til bilderedigering vil det ikke ha noe å si hva slags grafikkort du velger. Kjøp det billigste hvis du ikke trenger den beste spillytelsen. Lenke til kommentar
sanztra Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Til bilderedigering vil det ikke ha noe å si hva slags grafikkort du velger. Kjøp det billigste hvis du ikke trenger den beste spillytelsen. 8953792[/snapback] Ok, takk for svar, det viktigste da blir at det støtter 2 skjermer og vista, og det skal nr. 1 gjøre? Jeg har ikke tid til å spille på pc'n... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Så lenge kortet har to skjermutganger støtter det vel to skjermer Det er opp til produsenten av selve kortet, sjekk specs før du kjøper. Og det støtter helt sikkert Vista, hvis du har slike tilbøyeligheter, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå