ksvens1 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Leser mange ikke er fornøyd med denne mobilen, stemmer det? Vurderte kjøpe den, men er nå usikker.... Endret 27. juni 2007 av ksvens1 Lenke til kommentar
flaten1 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hva? Jeg har hatt min i 2 mnd'er og er kjempefornøyd. Liten og nett, skyvefunksjonen er tight og fin. Noen her snakker om en høyfrekvent lyd, men det er ikke min belemret med. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Helt enig! hatt min i noen måneder, knalltelefon.. mye pra ekstra programvare som gjør telefonen noen hakk bedre og.. Hvis det er noe jeg har å utsette på så må det være at det ikke er noen kamerabelysning.. eller blitz om du vil, men pytt pytt Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har lest på noen kritikker og noen er langt fra fornøyd, den skrur seg av når man skyver igjen dekselet, batteriet holder en dag osv. Jeg tror denne telefonen er bra, men kjedelig om man ikke kjøper noe som er så bra Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Skrur den seg av når du skyver den igjen, ja så er det noe galt med den og den må byttes/repareres. Blir så svett av testere som får en mandagstelefon og dermed slakter hele produksjonsserien bare pga en åpenbar produksjonsfeil som helt tydelig ikke vil være gjeldene på alle produktene. Batteritiden er nok desverre ikke den helt store (mener mange, jeg er av den oppfatning av at batteriladeren fulgte med telefonen for å brukes og driter følgelig i om jeg lader hver natt eller hver 3. natt). Har skjønt det slik at ved litt tung bruk er det nesten flatt på en dag, men ved lettere bruk holder den 2. Telefoner med WLAN, 3G osv er desverre ikke stort bedre. E61/E61i scorer høyt på batteri, 2/3 dagers batteritid istedenfor, men også 1500 mAh batteri mot E65s 950 mAh batteri. Utifra mine erfaringer med s60 telefoner (6680, N70, N80, E60, E61) så er nok denne telefonen god. Mitt ankepunkt, som ex N80-bruker er skyvemekanismen? Men har ikke kjent på annet enn dummies selv, så la flaten1s erfaringer score høyere enn min betraktning der. Endret 27. juni 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Leste akkurat i PCWorld sin test av smarttelefoner at denne ikke hadde Bluetooth 2.0. Ikke veldig essensielt, men når du venter på at telefonen skal synke og du skal rekke toget så blir det viktig. Lenke til kommentar
flaten1 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg lader min 2 ggr. pr. uke.... Men så bruker jeg den ikke så "tungt" heller! Men blåtann er på.. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Ok, det er noe sånt jeg bruker den til stortsett også Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg er iallefall kjempefornøyd med min, hatt den siden mandag og den er helt eksemplarisk. Ved "normal" bruk (Ca 15min samtale hver dag, 20sms og en time musikk) så er batteriet rett over middels fult. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Bestilte så avbestilte denne jeg, får ikke helt bestemt meg, litt redd det negative jeg har lest om den Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Pappa kjøpte den seg E65, han er så fornøyd med den. Og nå har ei veninne også kjøpt seg en E65 etter at jeg anbefalte den til henne. Hun er også fornøyd. Jeg selv har prøvd telefonen og synes den er bra. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg klarte å bestille den allikevel I tillegg med ett minnekort på 1GB Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har hatt telefonen no 2mnd(?) og jeg er strålende fornøyd! Det er den beste telefonen jeg har hatt noensinne. Jeg hadde 6280 tidligere og det var en ganske bra telefon helt til feilene begynte å komme Som tidligere sagt har telefonen ingen kamera belysning, men forsåvid så går det greit. Måtte legge inn ekstra programvare for å få automatisk tastelås. Ellers har jeg lagt inn AgileMessenger, TomTom, S60SpotOn, Alarm Manager og det programmer som alle funker kjempe bra til denne telefonen. Så kommer det til den fysiske kvaliteten på denne tellefonen så må jeg si meg kjempe imponert. skikkelig tight og fin selv etter 2mnd med bruk. Her om dagen fant ejg gleden av å benytte denne som mp3 spiller og syns avspillingsprogrammet som følger med funker kjempebra. Dette er apsolutt en telefon jeg kan anbefale til alle som vil ha de lille ekstra hvis de ikke trenger blåtann v2.0 eller kjempe bra kamera m/bitz Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Høres kjempe bra ut, jeg håper denne kommer til meg i begynnelsen av denne uka, skikkelig spent. Har dere evnt lagt inn noen interesante programmer på mobilene deres?? Lenke til kommentar
carwash Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Høres kjempe bra ut, jeg håper denne kommer til meg i begynnelsen av denne uka, skikkelig spent. Har dere evnt lagt inn noen interesante programmer på mobilene deres?? 8983221[/snapback] Har hatt min bare et par dager. Har ikek brukt den saa mye paa gsm-nettet, men desto mer paa wlan. Har lagt inn truphone.com som gjor at man kan ringe over internett (ip-telefoni) og de tilbyr gratis (ja, helt gratis) samtaler til 40 land, inkludert fasttelefoner norge. I tilleg til dette har jeg lagt inn folgende: putty (ssh-klient) opera operamini scummvm (spill bl.a. de gamle monkey island spillene) symtorrent (torrentklient paa telefonen) divx-player og y-browser. Lyden paa mp3spilleren er overraskende god (MYE bedre enn paa nokia 6131, og ingen ekkel susing som paa w810i) Det folger bare med monoheadset, saa man maa kjope 3,5mm overgang om man vil ha noe nytte av musikkfunksjonaliteten. Beklager mangel paa norske tegn. Simen Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Ringer man helt gratis med denne? Både mobil og hjemmetelefoner? Rått :=) Ikke fått mobilen ennå, men må jo legge inn det da på mobilen om man kan ringe gratis med den Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Venter fortsatt på denna mobilen Får den til uka Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Unektelig god kvalitetsfølelse på de to jeg har hatt i henda. Rask i menyene, knallgode taster og veldig god størrelse kan jeg også rapportere om. Har ikke fått trykket så veldig mye, ettersom jeg kun har vært borti de i jobbsammenheng. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Høres veldig bra ut, ser skikkelig frem til den kommer i posten, tror den kommer til Tirsdag Det virker som en god kvalitets mobil, så er spent Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg har hatt telefonen no 2mnd(?) og jeg er strålende fornøyd! Det er den beste telefonen jeg har hatt noensinne. Jeg hadde 6280 tidligere og det var en ganske bra telefon helt til feilene begynte å komme Som tidligere sagt har telefonen ingen kamera belysning, men forsåvid så går det greit. Måtte legge inn ekstra programvare for å få automatisk tastelås. Ellers har jeg lagt inn AgileMessenger, TomTom, S60SpotOn, Alarm Manager og det programmer som alle funker kjempe bra til denne telefonen. Så kommer det til den fysiske kvaliteten på denne tellefonen så må jeg si meg kjempe imponert. skikkelig tight og fin selv etter 2mnd med bruk. Her om dagen fant ejg gleden av å benytte denne som mp3 spiller og syns avspillingsprogrammet som følger med funker kjempebra. Dette er apsolutt en telefon jeg kan anbefale til alle som vil ha de lille ekstra hvis de ikke trenger blåtann v2.0 eller kjempe bra kamera m/bitz 8969353[/snapback] Spot On? Det er ikke noe kamera lys på mobilen, hvordan funker dette da? Hvordan funker den automatiske tastelåsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå