mushrOOm Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Når får egentlig Elkjøp,Expert,Lefdal osv inn Nokia 6610??? Jeg har nå ventet på denne mobilen siden LENGE før jul, da jeg fikk en mail fra Nokia om at mobilen nå var ute i butikkene. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hei mushrOOm! Vil regne med at det kan varriere litt fra butikk. Men,om du går inn på sidene til Expert sine sider www.expert.no finner den butikken som er nermast deg og sender dei ein epost og spør.Det samme kan ein gjere med Elkjøp som har websida www.elkjop.no eller Lefdal.Men,den urlén bruker eg skjelden.Så eg husker den ikkje i hovudet. Lenke til kommentar
mushrOOm Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Takk for tipset, men jeg har allerede prøvd å sende dem mail. Da får jeg samme svar tilbake; Usikkert på når de får den inn. Ingen som vet?? Bare usikkert? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ledfal (og Siba) har faktisk ikke internettsider. Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Elkjøp Florø fikk inn to Nokia 6610 igår Lenke til kommentar
y_not Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hør med de andre Telebutikkene om de også har den. 2998,- med Netcom abo Lenke til kommentar
reidhu Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kjøpte min 6610 på ElKjøp i Førde 18/12/02, då hadde dei fått inn 5 telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå