Jakke Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Yo! Jeg har fått mit HD 2900XT nå, og jeg kjører det på en 400W med en strømkontakt uten å få noen feilmeldinger (får en 500W senere idag). Kjører flott til nå. Er det noen her som syns ATI skal få skalering på den vifta, fy faen for et bråk på fult, overdøver jo Mist-vifta mi med 44dB. Si gjerne om noen har klart å kjøre det med så lita PSU / klart å kjøre hvilke spill Endret 27. juni 2007 av jimmydanny Lenke til kommentar
JGR Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg skal bestille meg et slikt kort idag, men er litt skeptisk til støyen du beskriver. Finnes det noen alternativ kjøleløsning med mindre støy med unntak av vannkjøling? Skal forresten bruke en Mist 500W strømforsyning, så siden det fungerer med din 400W vil jeg tro det går med min og Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Om ikke du har bare ei vifte som suger max så skulle ikke kortet bråke for mye, om ikke du spiller source på full grafikk da. Men, ATI kommer med drivere som regulerer farta på vifta trinnløst, ikke bare med to trinn max og minimum EDIT: mener med det første at har du god luftgjennomstrømning så det ikke blir for varmt generelt så burde det gå bra Endret 27. juni 2007 av jimmydanny Lenke til kommentar
JGR Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Når kommer disse driverne da? Har tenkt å bestille et Lian Li PC-B20A så vil nok tro det blir god nok luftsirkulasjon. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 det er det dessverre ingen som vet enda.. kanskje nå i juli, kanskje senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå