celidog Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) hei, Jeg brakk armen 27 Januar Tirsdag, 5 måneder siden.' Jeg måtte ta operasjon, jeg brakk midten av armen. Men jeg har fortsatt vondt i fingrene, det skjønner jeg ikke.. Visste jeg prøver å klemme fingrene mine opp, så er det akkurat som noen kiler meg. Og er veldig veldig veldig plagsomt. Visste noen kan hjelpe meg med dette er det fint, Jeg lurer bare om det er normalt. -Tusen takk Endret 27. juni 2007 av celidog Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Dette hadde jeg tatt en tur til legen med, Celidog. Det tar riktig nok tid å lege slike brudd, men at du kjenner slikt etter 5 mnd høres litt mye ut. Jeg tenker iforhold til det du beskriver at det kanskje er nerver i klem, men det kan også være skjevt grodde brudd, problemer med blodomløpet og en del andre ting. Ta en tur til legen og få sjekket dette. Det er mitt råd. Lenke til kommentar
celidog Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Dette hadde jeg tatt en tur til legen med, Celidog.Det tar riktig nok tid å lege slike brudd, men at du kjenner slikt etter 5 mnd høres litt mye ut. Jeg tenker iforhold til det du beskriver at det kanskje er nerver i klem, men det kan også være skjevt grodde brudd, problemer med blodomløpet og en del andre ting. Ta en tur til legen og få sjekket dette. Det er mitt råd. 8953610[/snapback] Jeg var hos legen for ca. 2 måneder siden, da tok vi røngen bilde av heile hånda. Han sa den var heilt ok.. da var jeg glad Men tror jeg må til legen da.. Er ganske bekymret pga armen, På skolen tror ingen på meg at jeg har vondt i fingrene, de tror det jeg sier er tull.. ingen tror på meg at jeg enda har vondt.. Men vil nesten til legeg. -Ty mate Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Etter at jeg brakk armledded, så har jeg fortsatt vondt, og det har gått ca. 3.5år. Står i legeraporter at det ble feiloperert, men de nekter å gjøre noe. Så uansett hvor vondt du har, eller hvor handikappa du blir pga skaden, så er det tvilsomt de gidder å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvorfor nekter de å gjøre noe med skaden? De innrømmer jo at de har gjort en feil, og så hvorfor skulle de ikke fikse opp igjen den? Lenke til kommentar
celidog Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Nå er jeg litt redd Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Dra til legen og få oppklart det hele. VELDIG dumt å gå og lure på hva som er galt. Den eneste personen som har svaret, er legen din...Så hvis du lurer på hva som er galt, evnt. vil få fikset det, dra snarest til legen. Det er mye bedre enn og gå og lure iværtfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå