AltuZ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hallo der Jah jeg driver og tenker på det og kjøpe ny pc.. Mest fordi jeg trenger det hehe, den brukes til spilling film titting og spilling. Det jeg trenger er alt som er i en pc hehe trenger ikke skjerm / mus / tastatur etc Denne skal blantannet brukes til spillet Hellgate London some kommer en gang snart hehe Gjerne hold det rundt 10-12000 vis det går Legg gjerne inn et brukbart kabinett også vis dt går i prisen eller mindre en den prisen som står bare den blir kraftig nok til og kjøre spill i framtiden hehe Selv har jeg ikke peiling men bare prøvde for morroskyld ser dette bra ut? -Cooler Master Centurion 534, Sort/Sølv, Aluminium Front (Uten Strømforsyning) -Hiper Type-R 580W Sort, Modulære kabler, Silent 18db, 4xSATA, ATX, SLI, 20/24pin -Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet CPU Kjøler, Socket 478/775/754/939/940 -Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM -Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's -Asus GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, HDCP, PCI-Express, 2xDVI-I, Tv-Out, 320bit -Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte -ABIT IN9 32X-MAX WiFi, nForce-680i SLI, Socket-775,ATX,2xGbLAN,DDR2,2xPCI-Ex16 Prisen ble da - 11.529,00 PS: Vis jeg har hørt riktig så trur jeg hellgate kjøres på vista vis det har noe og si i fårhold til pcen. takker for alle svar jeg får Endret 27. juni 2007 av AltuZ Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hva med denne da?? Her får du en kraftig pc med god luftgjennomstrømning og kjøling Litt over 12000, men denne holder ihvertfall noen år framover. Endret 27. juni 2007 av ToLi Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Eg er einig med Toli på alt utanom kabinett. Der ville eg funne meg eit som er finare + PSU. Eg syns ikkje det kabinettet var fint + at det er dyrt. Finn deg eit fint Lian LI kabinett og ein god Forton Source PSU, det er mitt råd. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ville egentlig ikke annbefale noe kabbinet, men jeg liker det der og la det til. Det er jo veldig induviduelt på hva man liker. Men hvis man velger et annet kabbinet så blir det jo ihvertfall billigere siden det jeg la med er ganske dyrt Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Dette kabinettet her er fint!: https://prisguiden.no/product.php?productId=43073 Så finn du ein Forton Source i prisguiden. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Er det kabbinettet der bredt og dypt nok da? Og hvis man i framtiden skal utvide med SLI, er det god nok luftgjennomstrømnings egenskaper på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå