Cappo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Haha.. Digg da.. Ikke det at jeg egentlig bryr meg. Men det er jo den amerikanske filmindustrien som har pustet Norge og Økokrim i nakken på dette søksmålet. Norge er noen skikkelig USA etter-diltere. Han kunne jo ikke bli felt for piratkopiert matriale, for det var ikke det han var siktet for. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 DVD Jon bør saksøke den amerikanske filmindustrien nå!!! kreve 10 millioner dollar i erstatning for dette. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 var et rent hel|vette høre på den lydkvaliteten Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 nå kan dvd-jon reise hjem og spille cs i wine på maskinene sine igjen! endelig! så hvis dere spiller cs i kveld. og ser en som kaller seg: MultiAGP.. eller D4-1337-dvd-j0n! så hils han fra meg og si... BLÆ! kyllinghue! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 det som virkelig er interessant er at norge nå er et warez mekka! altså,de fikk ikke engang inndra ULOVLIG programvare.... vi kan seriøst gjøre hva faen vi vil i norge nå innen data krim 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
laris Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg sa jo heilt i begynnelsen att han kom til og bli frikjent Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hmm... 1 riktig i tippe kupongen jah Lenke til kommentar
masoval Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Noen som tror at dommen blir anket? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Faen, jeg hadde håpa at han hadde blitt bura inne på Ila og brent i helvette menmen, bare min personlige mening Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Noen som tror at dommen blir anket? tviler faktisk litt Lenke til kommentar
laris Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 muligheten er jo dær,men jeg tviller på det 8) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vurderer å flytte til Australia. Jeg tror nemlig ikke begrepet copyright eksisterer i ordbøker og lovverk der nede. Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Noen som tror at dommen blir anket? Tror nok ikke det blir noe av. Blankt frifunnet på alle punkter, så jeg tror Økokrim hadde slitt litt med å få medhold i en ankesak. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 blæææ, kjedelig a, hadde håpa GUI-JON fikk noen år, og en kraftig bot Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Les sakenen på www.itavisen.no hehe særlig den om han studenten som er saksøkt av filmindustrien ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå