Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 JEG SOVNER! sovner sovner sovner sovner sovner sovner sovner sovner sovner! det er så sinnsykt kjedelig.. jeg hadde drept meg hadde jeg hatt den jobben! lurer på om dvd john sitter å river ut det lille håret han har på hodet.... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg må gå ned å kjøpe lunch nå... Skriv resultatet her om hun er blitt ferdig til jeg kommer opp igjen. -takk Lenke til kommentar
piddi_p Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 "....finner retten det vanskelig.......finner retten det vanskelig.......finner retten det vanskelig.......finner retten det vanskelig..." Lenke til kommentar
KimCOm Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 er ikke utstyr, men hvor mye båndbredde de har tilgjengelig da...hehe Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hmm... jeg må på møte straks, detta var spennende det... tror nok det blir posta ganske kjapt jah :wink: Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 brian dumsky... ikke dum han heller... Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 f*** dommeren har jo ikke peiling på hva hun snakker om når hun sier Mhz mm Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 IKKE DOMMFELT !!! i relasjon til spille nøkler, indragning av pcen hans og 8 stk programvare... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 NEEEEEEEEEEEIIIII!!!! idioten ble frikjent (( baaah, thats it der ble dagen min ødelagt... Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 haha...det var da bra Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå er det bare å laste ned Visual Basic å lage cracks karer! hehe... Dette var kult, tror musikkbransjen sliter nå. Lenke til kommentar
joker Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Lurer på hvor mye skatte kroner som har gått med på denne saken.. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hadde det bare som bakgrunnsstøy, åsså plutselig ble det slutt.. wtf? så han ble frikjent altså.. heh de hadde jo egentlig ingenting å ta han på heller.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 nå kan dvd-jon reise hjem og spille cs i wine på maskinene sine igjen! endelig! så hvis dere spiller cs i kveld. og ser en som kaller seg: MultiAGP.. eller D4-1337-dvd-j0n! så hils han fra meg og si... BLÆ! kyllinghue! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå