aurstad Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Da faller dommen om 45 minuttter.. Tror dere han blir dømt? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 de må først bestemme seg for hva det er de saksøker han for. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvor kan man følge med på det? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 jeg tipper han blir dømt for å ha kopiert programvare og får 3 måneder. Lenke til kommentar
[nostra] Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Som jeg har sett et par plasser så vet ikke aktor helt hva saken dreier seg om og jeg tror det er en del andre folk der som ikke har spes. peiling på hva han egentli har gjort. Så hvordan kan man dømme folk for å ha tuklet med noe man ikke har peiling på hva er? Tipper itavisen er ganske raske ute med dommen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 jeg håper han blir dømt jeg vet egentlig ikke hvorfor, men jeg har seriøst noe imot dvd john og faren hans sine uttalelser til media.. Lenke til kommentar
laris Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ikke umulig att han blir frikjent,vi får vente og se Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Håper denne GUI-JON får... tja et par år og en FEEEET bot =) liker'n bare ikke Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 vel, latterlig sak er det uansett... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Hos VG nett kan man vist høre dommen live.. Funker dette da? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hos VG nett kan man vist høre dommen live.. Funker dette da? nei.. hehe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hører på nå...det var da noe inni *sensurert* så mye snakk da, kom til poenget Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har ikke noen sympati for at Jon Johansen har påtatt seg æren for noe han ikke har gjort... Men siden han ikke har gjort det, ville jeg blitt veldig overrasket om han blir dømt. Jeg støtter saken, men ikke mannen (gutten). Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Bare gå hit http://www.vg.no/ og trykk på HØR DOMMEN LIVE Jeg hører på nå. Veldig uklart, men tror hun damen bare preiker dritt. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 han dvd jon. har et alias.. det er Frank Stian Svingen. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 velvel, jeg hører ingenting, tross alt windows media, og det likte ikke media avspilleren min (i linux) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå snakker hun om en IRC samtale 11 september Lenke til kommentar
[nostra] Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jalla dårlig lyd! Skjærer i ørene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå