Gå til innhold

Trenger Panasonic Lumix FZ50 før søndag.


Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for dette kameraet og mens jeg har jobbet rumpa av meg forsvant juni, og fjellvandring/bestigning står for tur 1 uke fra søndag. Mitt gamle kamera er solgt og derfor må jeg ha meg et nytt før turen.

 

Jeg ser at fotomagasinet og fotovideo i Oslo står med "ubekreftet 27/6", på sort utgave.

 

Er det noen som kan hjelpe meg her? Bor i Oslo/Lillestrøm området. Too much to do, to little time.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gule sider, Oslo

Gule sider, Lillestrøm

Tror du får opp de fleste fotobutikkene i Oslo og Lillestrøm på de to linkene. Ring rundt og spør.

 

Det er ikke noe sjokk at Fotovideo/Fotomagasinet (samme butikk) ikke har de på lager da de stort sett ønsker å selge Canon. Så det er store sjanser for at du finner noen som har FZ50 på lager.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Ok :)

 

Håper noen her jobbet i en fotoforretning og la igjen følgende melding.

 

"Vi har denne på lager hos *sensurert*, bare kom innom" :).

 

Men jeg får lete litt i dag, er så opptatt på jobb at jeg ikke har tid til å ringe rundt i arbeidstiden. Jeg vet Fotoknudsen selger Panasonic kameraer men fant ikke FZ50 sist jeg sjekket.

 

Aetius:

Oppdaget det selv etter jeg hadde laget den og siden jeg ikke kan flytte eller slette selv så _linket_ jeg i riktig gruppe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...