Theo343 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg har bestemt meg for dette kameraet og mens jeg har jobbet rumpa av meg forsvant juni, og fjellvandring/bestigning står for tur 1 uke fra søndag. Mitt gamle kamera er solgt og derfor må jeg ha meg et nytt før turen. Jeg ser at fotomagasinet og fotovideo i Oslo står med "ubekreftet 27/6", på sort utgave. Er det noen som kan hjelpe meg her? Bor i Oslo/Lillestrøm området. Too much to do, to little time. Endret 27. juni 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
moestue Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hva med å ringe fotobutikker rundt om i Oslo? Er jo tjukt med Japan Photo, Elite Foto, Foto Knudsen, Preus Foto osv. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Og kun en post per emne, please. Endret 27. juni 2007 av Aetius Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Gule sider, Oslo Gule sider, Lillestrøm Tror du får opp de fleste fotobutikkene i Oslo og Lillestrøm på de to linkene. Ring rundt og spør. Det er ikke noe sjokk at Fotovideo/Fotomagasinet (samme butikk) ikke har de på lager da de stort sett ønsker å selge Canon. Så det er store sjanser for at du finner noen som har FZ50 på lager. Endret 27. juni 2007 av Afseth Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Ok Håper noen her jobbet i en fotoforretning og la igjen følgende melding. "Vi har denne på lager hos *sensurert*, bare kom innom" . Men jeg får lete litt i dag, er så opptatt på jobb at jeg ikke har tid til å ringe rundt i arbeidstiden. Jeg vet Fotoknudsen selger Panasonic kameraer men fant ikke FZ50 sist jeg sjekket. Aetius: Oppdaget det selv etter jeg hadde laget den og siden jeg ikke kan flytte eller slette selv så _linket_ jeg i riktig gruppe. Endret 27. juni 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Vi har ikke lov til det, selv om vi har aldri så mye av den på lager der jeg jobber (har ferie nå, så det vet jeg ikke sikkert). Snikreklame er ikke tillatt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Det er jeg helt klar over. Derfor jeg tenkte "melding" og ikke posting hehe. Altså type PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå