Gå til innhold

Fryser under avlogging

Anbefalte innlegg

Installerte Vista Home Premium idag paa en Aspire 5100 (Turion 64 TL50 x2, 2gb, 120 hdd), og har knapt lagt inn noe som helst. Det jeg har lagt inn er Vista-sertifiserte drivere og programmer (Nod32, Live messenger, diverse hardware-drivere). Naar jeg proever aa restarte, logge av eller slaa av maskinen fryser maskinen under avloggingsskjermen. Har ventet i opptil 20 minutter, og ingenting skjer.

Lurer paa om dette kanskje er en eller annen barnesykdom Vista har lagt seg til, eller om noen har noen tips om hva jeg kan gjoere for aa fikse dette.

Edit: La til at CPU er dualcore, dog jeg tviler paa at det kan ha stor betydning.

Endret av V36a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
slik er min xp også... det er oftest antivirussom gjør det. de har problemer med å bli slått av, ettersom de programmert til å ikke bli slått av av virus..

veit ikke åssen jeg fikser det men :S drep alle prosseser som inneholder nod 32...:S kanskje

8956043[/snapback]

Tror jeg har funnet loesningen naa. Tenkte det kunne vaere Nod32, men det var faktisk Live Messenger som fryste maskinen. Jeg bruker Messenger ofte, saa dette er surt. Faar se om en reinstallering vil hjelpe, eller evt en gamlere versjon.

Takk for svar i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...