Gå til innhold

Sit-ups - hvor mange rep og serier?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Kanskje han vil bygge volum fordi magemusklene er lite synlige? Da vil jeg heller anbefale sykkelturer etc. for å forbrenne fett.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Nei, mer reps gir mer volum. Få reps og mer tyngde bygger styrke og gir lite volum. Hvorfor vil du ha volum på magemusklene uansett? Du får bare bolemage, og det er ikke pent.

8955250[/snapback]

Det kommer an på hvordan du ligger når du trener. Hvis du ligger med hele korsryggen nedi når du trener vil du bygge musklene innover å bare få solide musker. hvis du ligger med svai i ryggen ( at korsryggen ikke er nedi) vil du da bygge musklene utover å du få såklalt bolemage.

altså tren med korsryggen nedi å få en flat å sterk mage.

Lenke til kommentar
Nei, mer reps gir mer volum. Få reps og mer tyngde bygger styrke og gir lite volum. Hvorfor vil du ha volum på magemusklene uansett? Du får bare bolemage, og det er ikke pent.

8955250[/snapback]

Man får ikke bolemage så lenge man ikke bruker AAS og HGH.

20 reps er vel i det meste laget og ikke tren magen med maskin.

Ta heller f.eks 3 x 8-15 cabel crunch eller situps med vektskive og skrå situps.

Det kommer an på hvordan du ligger når du trener. Hvis du ligger med hele korsryggen nedi når du trener vil du bygge musklene innover å bare få solide musker. hvis du ligger med svai i ryggen ( at korsryggen ikke er nedi) vil du da bygge musklene utover å du få såklalt bolemage.

9148558[/snapback]

Det der må være det største BS jeg noen gang har lest. . . :ph34r:

Endret av DNA
Lenke til kommentar

8955250[/snapback]

Man får ikke bolemage så lenge man ikke bruker AAS og HGH.

20 reps er vel i det meste laget og ikke tren magen med maskin.

Ta heller f.eks 3 x 8-15 cabel crunch eller situps med vektskive og skrå situps.

9148558[/snapback]

Det der må være det største BS jeg noen gang har lest. . . :ph34r:

9154268[/snapback]

BS = bullshit?

ja, tro hva du vil, men det er nok sant lille venn :)

Lenke til kommentar
Hver så snill kom med en forskningsraport, artikkel er ikke nok her.

9156696[/snapback]

dirter vel i om du trenger en forskningsrapport for tro meg eller ikke. du får tro hva du vil uten at jeg bryr meg.

var bare et hint til hvordan man skal trene :)

Lenke til kommentar

9156696[/snapback]

dirter vel i om du trenger en forskningsrapport for tro meg eller ikke. du får tro hva du vil uten at jeg bryr meg.

9156825[/snapback]

Ok, så du har ingen forskningraport. . .

Hvor har du hørt/lest det da? Ikke bare hørt det av en stor fyr på gymmet vel? :)

Lenke til kommentar

9156696[/snapback]

9156825[/snapback]

Ok, så du har ingen forskningraport. . .

Hvor har du hørt/lest det da? Ikke bare hørt det av en stor fyr på gymmet vel? :)

9156842[/snapback]

leste det faktisk i et jente blad som søstra mi hadde, om hvordan jenter skulle få flat mage istede for sånn bole mage.

men tro hva du vil. for guds skyld.

Lenke til kommentar
leste det faktisk i et jente blad som søstra mi hadde, om hvordan jenter skulle  få flat mage istede for sånn bole mage.

men tro hva du vil. for guds skyld.

9156879[/snapback]

Så du leste det i et jenteblad ja :!:

Hvis jeg skrev i et random blad at får "bola" magemuskler hvis man ikke trener med maskiner ville du trodd meg da?

Og hvor LOGISK er det at du får stor "bola" magemuskler fordi du bruker korsryggen i øvelsen? Det er ikke noe logisk i det du sier, det eneste du har det fra er et jenteblad.

Du skal ikke stole blindt på alt du leser og hvis du velger å stole på det burde det ha en eller annen forskningsraport som står for det bladet mener for det er mye dritt som flyter rundt om kring på nettet og i blader.

hva er cabel crunch, vis noen kunne si hvordan den utføres så hadde det vært fint.

også hva er AAS og HGH.

9156975[/snapback]

AAS= Anabole steroider

HGH= Veksthormoner

Cabel crunch Genial øvelse når du får den til (litt vanskelig å få til, så øv litt før du legger på et lass med vekter).

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Så du leste det i et jenteblad ja :!:

Hvis jeg skrev i et random blad at får "bola" magemuskler hvis man ikke trener med maskiner ville du trodd meg da?

Og hvor LOGISK er det at du får stor "bola" magemuskler fordi du bruker korsryggen i øvelsen? Det er ikke noe logisk i det du sier, det eneste du har det fra er et jenteblad.

Du skal ikke stole blindt på alt du leser og hvis du velger å stole på det burde det ha en eller annen forskningsraport som står for det bladet mener for det er mye dritt som flyter rundt om kring på nettet og i blader.

okei, egentlig så bryr jeg meg ikke stort om det du sier. jeg tror det du vil. du tror det du vil. ferdig med den saken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...