amplizz Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hva ville folk kjøpt? 2 stk 19" vanlig skjerm 2 stk 19" widescreen eller 1 stk 23/24" widescreen ? For meg ser det ut som det er mest praktisk å gå for 2 stk 19" uten bredskjerm... Kan det stemme? Folk som har prøvd ut det forskjellige over en periode? Lenke til kommentar
nets Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hadde jeg hat muligheten idag hadde jeg kjøpt en stor istedet for 2 mellomstore. Men det kommer veldig ann på hva du driver med. Personelig så kjører jeg MSN / IRC / Winamp osv. på den ene - mens jeg kjører en fullskjermsaplikasjon på den andre. Smak og behag egentlig. Stor skjerm = Kos hvis du driver med på noen få ting, og elsker et godt bilde når du ser film. 2 x skjermer = gjenomsnittelig over 5 programmer oppe hele tiden. (ta meg som eksempel) Lenge leve tray ikoner Lenke til kommentar
pertm Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg ville helt klart godt for en stor skjerm og kanskje senere godt for en skjerm til. Jeg synnes det ville vært irriterende å ha skille mellom dem i midten. Skal du ha to med en gang så tror jeg det er best å unngå widescreen skjerm. Det er jo kjedelig om man kjøper 2 skjermer og så finner man ut at man vil ha en større skjerm, da er det ikke så lett å bruke alle tre, selv om det er mulig. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Til spilling/hjemmebruk ville eg hatt en stor skjerm. Dersom du skal jobbe, og ha oppe flere programmer samtidig ville eg annbefale to skjermer. Det er helt vannvittig så mye mere effektivt det er å kunne ha oppe to programmer samtidig, i forhold til alt-tab. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå