opticus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja (Enkel). -GPRS: nei -EDGE: nei -Email klient: nei Form: -Vanlig -Vekt: ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: uviktig Pris: Jeg har mellom 2500 og 4500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: helst ikke Diverse: -Merke: Nokia eller SE -Kamera: Ja/ -Videokamera: nei -Symbian: nei -Infrarød port:nei -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: ikke viktig(vil bruke minnekort) -Minnekort?:Ja -MP3: Ja!! -Radio:nei -UMTS: nei -Triband: nei -wLAN: nei - Mulighet for GPS: nei (kjekt om den har det, men absolutt ikke nødvendig) - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: nei -Batterilevetid: Viktig!! -Mobilen vil primært bli brukt til sms, ringing og mp3. Batterikapasitet og lydkvalitet(bruker headset selvfølgelig) vil være det aller viktigste, helst så jeg kan koble til med jack(mine nåværende øreplugger) skrive sms venner man seg til alikevell. Ringing tar jeg utgangspunkt i at bare fungerer siden det er en telefon. kamera er ikke viktig at er bra, men et cam må det være på den. GPS er ikke viktig, men hadde vært moro Lenke til kommentar
Holten Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Vil anbefale Sony Ericsson W610i! Den har ikke msn fra fabrikk, men du kan laste det ned. Er en egen tråd her på forumet om msn til mobil. Gidder ikke å skrive hvorfor du skal velge denne mobilen akkurat nå! Er trøøtt, så kommer kanskje til å redigere denne posten! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 er det meg eller er det ikke mulig å oppdrive noen spesifikasjoner på spilletid med musikk? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Nei, det har jeg ikke sett! Men, har altid ønsket at det har stått.. Men, nå skal jeg legge meg! Godnatt! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har W610i jeg og, og kan anbefale den(bortsett fra litt susing, men lang historie og mange poster). Men hvis du ignorerer dette(som lar seg gjøre:P) så er det en fantastisk musikktelefon. Kan absolutt ikke klage på batterlilevetiden heller. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Min N73 ME suser også litt på stille partier ved bruk av hodetelefoner.. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 hvis det sto mellom W610i og W880i, hva ville dere valgt uavhengig av pris? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg personlig ville valgt W610i siden jeg synes den ser penere ut, har bedre kamera og har radio. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 hører aldri på radio og utseende er irrelevant. viktigste er batterilevetid og at den spiller av musikken sånn passe godt Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har W610i bedre kamera enn W880i? Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg har nettop kjøpt en nokia 6288, veldig bra høyttaler og lyd, brukervennlig mp3 spiller. Eneste som ikke er på topp virker det som er batteritiden. Så da er den vel kansje utelukket for deg. Nokia har generelt litt dårligere batter en se. Jeg foretrekker nokia uansett, ryddig og fine telefoner. Jeg får heller kjøpe meg et ekstra battri. Ellers så vidt jeg kan se har den alle de tingene du ville ha, og mer til. Min kostet kr. 2300 på elkjøp sine nettsider. Men når jeg tenker meg om er vel denne telefonen ikke det du ville ha, har ikke jackutgang eller hva du kalte det heller. ' Prøv deg på Kelkoo.no der kan du eliminere bort det du ikke vil ha. Endret 27. juni 2007 av Wilhelmina Lenke til kommentar
shegg Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har W610i bedre kamera enn W880i? 8958197[/snapback] W 610 har Autofokus + sånn makro ( nærbilde) Så bildene bør bli bedre. Om de gjør det vet ikke jeg. I tillegg har den radio. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 om valget stod mellom w880i og w610 hadde jeg valgt w610. jeg har prøvd begge telefonene og w880i følte jeg ikke var verdt nesten det dobbelte av W610. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 pga jobb ble det htc s710. Får se om lenge om det blir en annen, men for nå, takk for at dere sløste bort tiden på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå