Gå til innhold

Ny telefon til musikk og sms

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

Funksjoner:

-Kalender: Ja (Enkel).

-GPRS: nei

-EDGE: nei

-Email klient: nei

Form:

-Vanlig

-Vekt: ikke viktig

-"Støt/sprut/støv-sikker": nei

Skjerm:

uviktig

Pris:

Jeg har mellom 2500 og 4500 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding: helst ikke

Diverse:

-Merke: Nokia eller SE

-Kamera: Ja/

-Videokamera: nei

-Symbian: nei

-Infrarød port:nei

-Blåtann (Bluetooth):Ja

-Internminne: ikke viktig(vil bruke minnekort)

-Minnekort?:Ja

-MP3: Ja!!

-Radio:nei

-UMTS: nei

-Triband: nei

-wLAN: nei

- Mulighet for GPS: nei (kjekt om den har det, men absolutt ikke nødvendig)

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: nei

-Batterilevetid: Viktig!!

-Mobilen vil primært bli brukt til sms, ringing og mp3. Batterikapasitet og lydkvalitet(bruker headset selvfølgelig) vil være det aller viktigste, helst så jeg kan koble til med jack(mine nåværende øreplugger) skrive sms venner man seg til alikevell. Ringing tar jeg utgangspunkt i at bare fungerer siden det er en telefon. kamera er ikke viktig at er bra, men et cam må det være på den. GPS er ikke viktig, men hadde vært moro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale Sony Ericsson W610i!

Den har ikke msn fra fabrikk, men du kan laste det ned. Er en egen tråd her på forumet om msn til mobil.

Gidder ikke å skrive hvorfor du skal velge denne mobilen akkurat nå! Er trøøtt, så kommer kanskje til å redigere denne posten! :)

Lenke til kommentar

Har W610i jeg og, og kan anbefale den(bortsett fra litt susing, men lang historie og mange poster). Men hvis du ignorerer dette(som lar seg gjøre:P) så er det en fantastisk musikktelefon. Kan absolutt ikke klage på batterlilevetiden heller.

Lenke til kommentar

Jeg har nettop kjøpt en nokia 6288, veldig bra høyttaler og lyd, brukervennlig mp3 spiller. Eneste som ikke er på topp virker det som er batteritiden. Så da er den vel kansje utelukket for deg. Nokia har generelt litt dårligere batter en se. Jeg foretrekker nokia uansett, ryddig og fine telefoner. Jeg får heller kjøpe meg et ekstra battri.

Ellers så vidt jeg kan se har den alle de tingene du ville ha, og mer til. Min kostet kr. 2300 på elkjøp sine nettsider.

Men når jeg tenker meg om er vel denne telefonen ikke det du ville ha, har ikke jackutgang eller hva du kalte det heller.

'

Prøv deg på Kelkoo.no der kan du eliminere bort det du ikke vil ha.

Endret av Wilhelmina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...