CurSe Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Du verden jeg slet med den emnetittelen, får håpe at den duger. Uansett, jeg er på jakt etter barnslige kjærlighetsrim i mangel på en bedre beskrivelse. Jeg kan to fra før som matcher det jeg er på jakt etter: X and Y sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G Tommy Tommy sukker og salt, kyssa Pernille så det smalt (der passet det bare veldig dårlig med X og Y ) Noen som vet om flere? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Noe sånt som: Line og Lars sitter i et tre, kysser og kysser til den ene faller ned... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kjærestepar, kjærestepar, gifta seg i kaviar(evt. et badekar) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kjærestepar, kjærestepar, gifta seg i kaviar(evt. et badekar) 8957916[/snapback] Har hørt den slik: Kjærestepar, kjærestepar, gifta seg i badekar, med rompa full av kvaiar Lenke til kommentar
gkfhghkjh Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 X og Y sitter i et tre kysser og nusser til de faller ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå