Gå til innhold

Hva skal guttene ha på seg i følge jenter?

Anbefalte innlegg

Hvordan vet dere at det er mye fint på butikker som enten er lagt ned eller skal komme? =P

9107196[/snapback]

Levis har vel generelt ganske masse fint ! Spesielt på buksefronten for tiden! : )

9120396[/snapback]

Levis hadde mye fint på buksefronten for 10-15 år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Levis har vel ligget dødt ganske lenge ja. . . men nå er det virkelig en av de "hotteste" buksemerkene på markedet. Da er det vel heller du som ikke har vært å sjekket ut noen av de nyeste modellene? Uten tvil de jeg synes har fetest bukser for tiden og jeg nekter å tro at jeg er alene om det.

Lenke til kommentar
Jeg har sjekket en del butikker så sent som forrige fredag, fant ingen pene. Har også vært på nettet.

9120696[/snapback]

Hehe, smaken din er snodig. I mitt hodet. Men er jo rart ettersom at det er svært mange fine Levis jeans, i svært mange forskjellige passformer. Og å si at de ikke har hatt noen fine på 10-15 år, blir dumt ! :) Men men. . .

Lenke til kommentar
Jeg har sjekket en del butikker så sent som forrige fredag, fant ingen pene. Har også vært på nettet.

9120696[/snapback]

Hehe, smaken din er snodig. I mitt hodet. Men er jo rart ettersom at det er svært mange fine Levis jeans, i svært mange forskjellige passformer. Og å si at de ikke har hatt noen fine på 10-15 år, blir dumt ! :) Men men. . .

9120742[/snapback]

Jeg har rett og slett aldri funnet noen Levis-bukser jeg har likt siden jeg brukte 501 på barneskolen, det er vel lov å ikke like buksene?

Nei du har nok rett FredricC, du vil vel heller ha bukser allà DG Honolulu smile.gif

Levis har pene enkle jeans med god passform iforhold til prisen.

Til den prisen kjøper man selvfølgelig Nudie-bukser.
Lenke til kommentar
Så, dere jenter her inne, hva skal en gutt ha på seg for å virke attraktiv og kjekk?

8953005[/snapback]

Mjamja. Tror nok ikke det er en spesiell stil som appelerer mer til meg enn andre stiler, så stort sett.. Reine klær og klær vedkommende er komfortabel i.

Muligens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...