_jensen_ Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hm. Synes hettegjensere og litt store bukser er fint. Gutter i skjorter er bare helt nydelig. Gutter som viser at de har klesstil og går i rene klær. En god parfyme og å gjøre håret litt rufsete med hårgele gjør susen *sukk* Gutter i rosa klær kan være fint, men blir litt mye for min del, ellers liker jeg ikke skinnjakker. Endret 30. juni 2007 av _jensen_ Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Gå rundt i svart som en gother Da blir det sikkert noen store heavymetal-damer på deg xD Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Har ikke så mange tanker om hva gutta skal ha på seg. Men klærne skal passe kroppsformen til vedkommende for at det skal se bra ut. Men er det noe jeg ikke takler så er det pastellfarger på gutter wtf liksom Liker at han skal være mandig i utseendet, men ikke overkill macho heller. Endret 3. juli 2007 av morningstar665 Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Dongeribukser ser som oftest bra ut, så lenge de ikke ser ut til å være kjøpt av muttern. Joggebukse og hettegenser liker jeg, det gir et inntrykk av at han liker å gå avslappet, noe som gjør at jeg også føler jeg kan gjøre det. Jeg er enig med _jensen_ om at skjorte ser bra ut. Lange shorts nå om sommeren og t-skjorte. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Olabukse er alltid nice. En som gjør at han får fin rumpe, men den skal da ikke være tettsittende som en jentebukse. Hettegensere er også kos, får lyst til å krype inn i armkroken og kose på genseren . Skjorte er også veldig pent ja . Ellers liker jeg litt tøffe "joggesko", lys olabukse og hvit t-skjorte ;D Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Surfestil og preppy er jo alltid kos da Endret 17. juli 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Bukser som sitter pent, band tskjorter og enkle hettejakker. Hold det enkelt. Kan bruke ting som kule beltespenner, armbaand osv, men jeg liker det uten altfor mye dilldall. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 band tskjorter 9102064[/snapback] Aldri i verden om jeg bruker det. Har fortsatt til gode å se en band-tee med god passform Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kjøpte en blå metallica t-skjorte fra metallica konserten i Oslo. Den satt nesten like godt som de andre t-skjortene jeg har (wesc, dc osv) Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kjøpte en blå metallica t-skjorte fra metallica konserten i Oslo. Den satt nesten like godt som de andre t-skjortene jeg har (wesc, dc osv) 9102706[/snapback] mao, ikke særlig godt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kjøpte en blå metallica t-skjorte fra metallica konserten i Oslo. Den satt nesten like godt som de andre t-skjortene jeg har (wesc, dc osv) 9102706[/snapback] mao, ikke særlig godt. 9102823[/snapback] jo, på meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Kommer helt an på kroppsfiguren. Og de fleste klær man får kjøpt på de klassiske klesbutikkene nå til dags er ikke så værst. Så lenge de er rene og ikke hullete. Ikke for trange og ikke for store. Det enkle er ofte det beste og jeg har ikke sans for saggebukser og store hettegensere. Litt ala skaterantrekk. Det er litt fjortiss. Samme med dressjakke, slips og dressko til vanlig, det blir litt for mye for min smak. (selv om det er pent til selskap og jobb) Dongeribukser er fint,(ikke saggete), vanlige t-skjorter, collegegensere, hettergenser, skjorter. Mye fint på Jack and jones og Levis feks. Endret 19. juli 2007 av Myrsnipa Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Mye fint på Jack and jones og Levis feks. 9104143[/snapback] Jack&Jones har grusom passform på plaggene sine. I vertfall T-skjortene, buksene, og genserene. Hjelper heller ikke at den elendige passformen blir enda mer ødelagt allerede etter første vask. Er Levis en egen butikk? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ja. Det er en i Trondheim. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ja. Det er en i Trondheim. 9105064[/snapback] Er det en Levis store i Trondheim nå? Den som lå på Torget før er i hvert fall nedlagt for lenge siden. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kommer vertfall i Oslo, Bergen og Trondheim snart! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvordan vet dere at det er mye fint på butikker som enten er lagt ned eller skal komme? =P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg må si at jeg er ganske glad i preppy. Men gjør meg ikke noe om stilen er mer avslappet heller. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Ingen ting? Endret 22. juli 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvordan vet dere at det er mye fint på butikker som enten er lagt ned eller skal komme? =P 9107196[/snapback] Levis har vel generelt ganske masse fint ! Spesielt på buksefronten for tiden! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå