Gå til innhold

Hva skal guttene ha på seg i følge jenter?

Anbefalte innlegg

Hm. Synes hettegjensere og litt store bukser er fint. Gutter i skjorter er bare helt nydelig. Gutter som viser at de har klesstil og går i rene klær. En god parfyme og å gjøre håret litt rufsete med hårgele gjør susen *sukk* :love:

Gutter i rosa klær kan være fint, men blir litt mye for min del, ellers liker jeg ikke skinnjakker.

Endret av _jensen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke så mange tanker om hva gutta skal ha på seg. Men klærne skal passe kroppsformen til vedkommende for at det skal se bra ut.

Men er det noe jeg ikke takler så er det pastellfarger på gutter :p wtf liksom

Liker at han skal være mandig i utseendet, men ikke overkill macho heller.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar

Dongeribukser ser som oftest bra ut, så lenge de ikke ser ut til å være kjøpt av muttern. Joggebukse og hettegenser liker jeg, det gir et inntrykk av at han liker å gå avslappet, noe som gjør at jeg også føler jeg kan gjøre det. Jeg er enig med _jensen_ om at skjorte ser bra ut. Lange shorts nå om sommeren og t-skjorte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Olabukse er alltid nice. En som gjør at han får fin rumpe, men den skal da ikke være tettsittende som en jentebukse. Hettegensere er også kos, får lyst til å krype inn i armkroken og kose på genseren :p. Skjorte er også veldig pent ja :love:.

Ellers liker jeg litt tøffe "joggesko", lys olabukse og hvit t-skjorte ;D

Lenke til kommentar

Kommer helt an på kroppsfiguren. Og de fleste klær man får kjøpt på de klassiske klesbutikkene nå til dags er ikke så værst. Så lenge de er rene og ikke hullete. Ikke for trange og ikke for store. Det enkle er ofte det beste og jeg har ikke sans for saggebukser og store hettegensere. Litt ala skaterantrekk. Det er litt fjortiss. Samme med dressjakke, slips og dressko til vanlig, det blir litt for mye for min smak. (selv om det er pent til selskap og jobb)

Dongeribukser er fint,(ikke saggete), vanlige t-skjorter, collegegensere, hettergenser, skjorter. Mye fint på Jack and jones og Levis feks.

Endret av Myrsnipa
Lenke til kommentar
Mye fint på Jack and jones og Levis feks.

9104143[/snapback]

Jack&Jones har grusom passform på plaggene sine. I vertfall T-skjortene, buksene, og genserene. Hjelper heller ikke at den elendige passformen blir enda mer ødelagt allerede etter første vask.

Er Levis en egen butikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...