Thewiz Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Greetings Denne tråden er først og fremst for at jentene her på forumet skal svare på hva de liker at gutter går i av klær. Hva liker dere, hva er tøft? Det er selvfølgelig fritt fram for gutter og poste her, men da gjerne med erfaringer fra hva jenter liker. Så, dere jenter her inne, hva skal en gutt ha på seg for å virke attraktiv og kjekk? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Henger meg på denne her. Nå er jeg spent Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 For det er ikke forskjellig fra jente til jente... alle jenter har klin lik smak, for det har jo gutter... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jenter liker som sagt mye forskjellig, men etter hva jeg har sett på andre forum osv er flertallet glade i Preppy og surfestilen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jo, det er jo en fasit på dette. Bare slå opp på siste side i "hva-alle-jenter-liker"-boken. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg spurte om noen av jentene her på forumet kunne fortelle hva de likte å se gutter i. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) For det er ikke forskjellig fra jente til jente... alle jenter har klin lik smak, for det har jo gutter... 8956515[/snapback] Ja.. alle er jo helt lik.. Det er vel ingen jenter som har egne meninger om hva gutter bør ha på seg.. Ha ha.. Det er jo bare dumt Endret 27. juni 2007 av suppesaft Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Vil ikke kjenne ei jente som føler at det jeg har på meg ikke er godt nok ifølge henne. Tipper jenter vil at vi skal ha klær på oss når vi har på oss noe... Edit: Tenkte litt feil hva trådstarter mente nå tror jeg, får så være. Edit2: Så, dere jenter her inne, hva skal en gutt ha på seg for å virke attraktiv og kjekk? Nei, tenkte visst ikke feil Endret 27. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Rene og pene klær som passer den kropsformen gutten har. Dvs; ikke for store klær, eller for små. Enkelt og greit. Jeg er heller ikke så glad i lange skinnfrakker, nettinger eller tresko. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Derfor vi ikke har så mye flaks med damene Per? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Okay, siden det ikke var særlig mye jenterespons her. Hva med dere gutter her inne, har dere noen gode tilbakemeldinger på hva jenter syns er pent? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Subjektivt, subjektivt og subjektivt. I rest my case. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jenter liker som sagt mye forskjellig, men etter hva jeg har sett på andre forum osv er flertallet glade i Preppy og surfestilen 8956529[/snapback] Preppy stil? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jenter liker som sagt mye forskjellig, men etter hva jeg har sett på andre forum osv er flertallet glade i Preppy og surfestilen 8956529[/snapback] Preppy stil? 8971115[/snapback] Preppy - Er et ord for å være kledd enkelt og pent, kanskje litt pyntet? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Derfor vi ikke har så mye flaks med damene Per? 8967082[/snapback] Ja godt mulig det Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jenter liker som sagt mye forskjellig, men etter hva jeg har sett på andre forum osv er flertallet glade i Preppy og surfestilen 8956529[/snapback] Preppy stil? 8971115[/snapback] http://www.urbandictionary.com/define.php?term=preppy "A true preppy is someone who: Wears, but is not limited to, Polo, Lilly, Brooks Brothers, Lacoste, LL Bean (ie duck boots), ribbon belts, prints (ie cords with embroidered whales, palm trees, etc), sweaters tied around the neck, collar always popped, looks neat and put together..." Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 For det er ikke forskjellig fra jente til jente... alle jenter har klin lik smak, for det har jo gutter... 8956515[/snapback] Ja.. alle er jo helt lik.. Det er vel ingen jenter som har egne meninger om hva gutter bør ha på seg.. Ha ha.. Det er jo bare dumt 8958109[/snapback] Og du er bare litt dum. Bare litt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Okay, denne tråden funket svært dårlig. Noen av de som poster her er jo så retarde at de ikke leser hva jeg spør om. Selvfølgelig vet jeg at dette er subjektivt, men jeg spurte ikke om det. Jeg spurte om jentene på dette forumet kunne si hva de syns gutter skal gå kledd i? Også om noen av guttene har erfaringer fra hva dama syns var fint. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Okay, siden det ikke var særlig mye jenterespons her. Hva med dere gutter her inne, har dere noen gode tilbakemeldinger på hva jenter syns er pent? 8967224[/snapback] Klær som ser bra ut på personen, det går ikke i en stil. Selvsagt er det enkelte plagg som rosa spandex er vel å forakte for de fleste, men ellers går det meste, bare det passer på personen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå