Gå til innhold

hvor finner jeg Asus g2 wuxga?

Anbefalte innlegg

Har lett etter bærbar med 17" wuxga 1920 oppløsning. skal benytte pcn som designer og må ha en slik skjerm til min bærbare. Problemet er at jeg er kresen og også ønsker santa rosa prosessor 7300+ og aller helst nvidia 8600 gt (eller 8700:P=) ). Eneste maskina jeg har greid å finne med slike specs til under 20k (må være under det :O) er asus g2. Jeg har ikke greid å finne noen norsk nettbutikk som selger denne modellen med 1920 skjerm. Noen som har funnet dette?

OM det finnes bedre alternativer enn dette er det bare å fyre løs. Håper dere kan hjelpe meg her

=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også hørt om denne maskinen. Det finnes jo 2 modeller av G2 fra Asus.

Den som har 8600 GT heter G2s-a1

Den som ikke har det heter G2

Gå inn på prisguiden.no, så søke du på G2s, du finner den ikke blant de øverste men du må bla litt nedover. Jeg mener den skal koste rundt 15.200 ett eller annet. (Billigere jo bedre)

Ett annet alternativ for deg må jo være inspiron 1720, med samme grafikk kort og fin innmat for gode penger. Jeg satte opp en modell og fikk den til med specsene

Intel® Core™ 2 Duo T7300-prosessor (2,00 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-buffer) [inkludert i prisen]

Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk

Sunshine Yellow med silke-finish og integrert web-kamera med 2,0 megapiksler

17,0-tommers UltraSharp™ widescreen WUXGA (1920 x 1200) TFT-skjerm med TrueLife™

2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM

160 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

nVidia® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB DDR2 dedikert grafikkminne

9-cellers primært litiumionbatteri (85 W/t)

----------------------------------------------------------

15.448.75kr

Hvis du ikke må ha 17" så kan du gå for inspiron 1520. Den har nesten samme innmat for 12.042.50kr.

innspill?

Endret av brage_sk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...