Kjeksmestern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 pluss 10 maps som 360-folka må betale for. 8964632[/snapback] De er så gratis som man kan få dem 8976457[/snapback] Fra nå av hvertfall Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Likte online delen på R6.. Blir gjerne med og ta en runde online i morgen (søndag) hvis noen er keen.. Lei av og spille med amerikanere med dårlige headset.. Ikke fått kjøpt meg headset selv enda, men det bir nok ikke så lenge til.. Hvis noen er med på og spille kan de legge meg til som kamerat PSN ID: aJens1 Lenke til kommentar
oasis Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er det mulig med co-op \ splitscreen på dette spillet? moro? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvordan fungerer skytingen og slikt på R6:V? Er det slik at siktet er helt "fritt", eller er det en slik en autotarget-funksjon? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Helt fritt! 9131931[/snapback] Okay, takker for raskt svar. Det er vel bare en vanesak som i andre spill, men jeg merker at jeg fortsatt ikke er helt komfortabel med skytespill på konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå