Gå til innhold

Utgivelsesdato på Rainbow 6: Vegas?

fluff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var rart. Jeg sjekka på spaceworld igår (Onsdag) og der sa de at det ikke skulle komme før i juli.

Er sikkert bare spaceworld som er treige med å få det inn. Vet dere noe om hvilke kjeder det er som får det imorra?

En annen ting; Er det noen andre med headset her? Jeg kjøpte et igår. Så kan vi ta noen kamper når spillet først er ute.

PSN-navnet mitt er fluffeluff

Lenke til kommentar
WHAT HAPPENS IN VEGAS COMES TO PS3

The best tactical shooter known to man finally makes its way to the PlayStation 3. But despite the extra seventh months of development and additional content, this Vegas visitor doesn’t cash out with as many chips as its Xbox 360 counterpart.

Make no mistake, Rainbow Six Vegas still offers a riveting single-player campaign that you can experience with up to four friends online (albeit without the cutscenes and story development) and the deepest multiplayer action available on consoles. The PS3 version even comes with two new multiplayer modes and 10 extra maps, five of which have yet to be released on Xbox 360.

So what’s the problem, you ask? The first thing you notice upon stepping off the helicopter and taking the safety off your rifle – the graphics. While the game still looks like a next-generation title, it lacks many of the subtle points of refinement the Xbox 360 version offers. Environments are noticeably muddier and jaggier, as if Ubisoft forgot to use anti-aliasing.

This especially stands out on the edges of buildings and on telephone wires. Despite Sony’s boasts about the PS3’s fantastic particle effects, the game also skimps on environmental effects like the dust clouds you see littered throughout the dirty Mexican streets that serve as the location for the first few missions.

In an apparent effort to appease the SOCOM nation, the Ubisoft team also strayed from the fantastic Xbox 360 default control scheme, which used the left trigger as your cover button and the right trigger as your fire button. If you want to experience the game with optimal controls, switch to the Tactician scheme.

http://gameinformer.com/Games/Review/20070....1632.27285.htm

Selv 7 måneder senere enn 360 versjonen og det er fremdeles dårligere enn 360 versjonen ? Først The Darkness, nå dette også ? Begynner å bli litt vel mange spill som er dårligst på PS3 synes jeg.

Hva søren var det jeg betalte 6000kr for ? Begynner å tro Sony har løyet om ytelsen igjen.

Endret av platond
Lenke til kommentar

Hva har dette med noen ting å gjøre? Er ingen stor hemmelighet at de brukte mindre bloom-effekter. Noen synes dette er bra, slik som på IGN, der de sa noe om at det ikke nødvendigvis var en dårlig ting.

Ytterst få som bryr seg om du ikke liker spillet, var strengt tatt ikke det vi skulle diskutere her.

Og det med at de henger seg skikkelig opp i det at du bruker L1 og R1 istedet for L2 og R2 for å bruke cover og skyte er bare helt idiotisk. I tillegg sier de noe som lukter 360-fanboy på lang vei; "the Ubisoft team also strayed from the fantastic Xbox 360 default control scheme".

Okay, de er ikke helt ÅPENBARE fanboys på grunn av dette, skal innrømme det. Jeg har selv spilt spillet masse på 360 og skal gå gjennom den store byrden med å gå på options og bytte kontrollsystem.

EDIT: Men for å komme tilbake til saken, noen fler som vet noe om utgivelsesdatoer i norge til forskjellige kjeder?

Fler med headset?

Fler som vil ta en match?

Endret av fluff
Lenke til kommentar
Hva har dette med noen ting å gjøre? Er ingen stor hemmelighet at de brukte mindre bloom-effekter. Noen synes dette er bra, slik som på IGN, der de sa noe om at det ikke nødvendigvis var en dårlig ting.

Ytterst få som bryr seg om du ikke liker spillet, var strengt tatt ikke det vi skulle diskutere her.

Og det med at de henger seg skikkelig opp i det at du bruker L1 og R1 istedet for L2 og R2 for å bruke cover og skyte er bare helt idiotisk. I tillegg sier de noe som lukter 360-fanboy på lang vei; "the Ubisoft team also strayed from the fantastic Xbox 360 default control scheme".

Okay, de er ikke helt ÅPENBARE fanboys på grunn av dette, skal innrømme det. Jeg har selv spilt spillet masse på 360 og skal gå gjennom den store byrden med å gå på options og bytte kontrollsystem.

EDIT: Men for å komme tilbake til saken, noen fler som vet noe om utgivelsesdatoer i norge til forskjellige kjeder?

Fler med headset?

Fler som vil ta en match?

8964555[/snapback]

Hva prater du om ? Dette er en review, ikke noe jeg sier.

Må da for faen være lov å bli skuffet over at PS3 får den dårligste versjonen enda en gang ? Særlig når det kommer ut over et halvt år senere.

360 fanboy ? Jeg har bare PS3!

Lenke til kommentar

Sorry, mente det ikke sånn. Kritiserte de som gjorde reviewen, ikke deg.

Slapp av, vi får jo et dritfett spill selv om det har mindre antialiasing, pluss 10 maps som 360-folka må betale for. Selv om det ble veldig sent da, som vi alle er enige om. Men vet du noe om utgivelsesdatoer du eller?

Lenke til kommentar

Sitter å spiller det på PS3 nå. Det ser helt likt ut som på 360 (ja jeg har testet begge).

Er sykt kult btw :love:

Edit: Eneste som skuffer litt er at det er ikke er noe lobby for online mode :(

Endret av shaker
Lenke til kommentar

Du er min nye bestevenn!! Woo! Hvor kjøpte du det? Ble sinnsykt gira nå ass.

Har du headset forresten? Ta en kamp til helgen en gang?

Noen må tross alt lage Norges første klan til R6 på PS3:P

Men vi får ta det som det kommer. Bare si meg hvor du fikk tak i det!

Lenke til kommentar
Kjøpte den på Alna. Spilt litt lenger og det er mulig 360 versjonen var en smule bedre grafisk men ellers så her det helt likt.

8964877[/snapback]

Æsj... har ikke fått det inn på Elkjøp i Fredrikstad enda.. kanskje senere idag sa de...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...