Gjest Gjest_petter_* Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg "holder på" med en jente, vi har vert og badet litt osv... bruker å varme hendene/holde hendene hennes osv etter vi har badet, vi holder rundt hverandre etc det virker som om det er noe der... I dag varmet hun hendene under skjorten min på ryggen og magen, ikke bare litt heller.. virker det som om hun liker meg og er klar for noe mer? Men jeg turte ikke kysse hene/spørre om jeg kunne kysse henne.... Var først i dag vi blei skikkelig "intim" liksom.. skal være med henne i morra og.. vist stemninga er rett , should i make my move? Hjelp dere erfarne jenter/gutter! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Go ahead. Bedre å ha prøvd, enn å senere angre på at du ikke gjorde det. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tør jeg spørre hvor gammel du/dere er? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Gi henne et raskt kyss på kinnet. Det er vel ikke så "farlig", om man kan kalle det det. (bare for å se hvordan hun reagerer) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kjør på! Hvis hun kan "varme" hendene sine på magen din, skal du ikke se bort i fra at hun kan kysse deg også. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg ville kjørt på Ingenting å tape på det Det virker som hun vil hvertfall EDIT: uh, 500... Endret 27. juni 2007 av Missy TommeN Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Klart det, som Camron sier, bedre å ha prøvd enn og angre på at man ikke turde. PS: Du må si hvordan det gikk etterpå her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Høres ut som hun er mer enn klar for kyssing Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Gassen i bånn, you're in the game son. Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kjøre på ta hånda hennes og kyss fra hånda og oppover Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hun kommer mest sannsynligvis ikke til å kysse deg først om du ikke hinter kraftig, så du kan bare kjøre på. Om dere så "Big daddy" i går så kan dere jo gjøre som han når han skulle ha kyss på 3. date. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kjøre på ta hånda hennes og kyss fra hånda og oppover 8955697[/snapback] Eller ikke.. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det virker som dere begge har lyst til å kysse her, kjør på Bare bestem deg for når du skal gjøre det når du er i situasjonen, og gjør det. Ikke vær for ivrig da, flaut å stange Ikke kyss på kinnet først, gå rett på munnen, og gjør det passe langt, ikke kjempekort, men ikke for overveldende. Så kan du heller "slippe litt", ta munnen noen centimeter unna og se om hun kanskje "tar igjen" Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Gi henne en klem, kyss henne først på kinnet så tar du munnen. Bør funke:-) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 vist vi hører på en bra sang, kan det være bra å "by opp til dans" liksom? ikke noe vals eller noe, bare rolig tett dansing ? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Selv kyssa jeg før jeg begynte med sånne ting hvertfall. For meg har det virka som de skal være veldig trygge på deg før de begynner å ta initiativ til å holde rundt deg og sånt. Men nå har jeg bare hatt en kjæreste da, og det er hu jeg har nå Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 vist vi hører på en bra sang, kan det være bra å "by opp til dans" liksom?ikke noe vals eller noe, bare rolig tett dansing ? 8970384[/snapback] Det kan det jo være, men du/hun må jo ta litt initiativ og da, kan ikke bare skru på en sang og håpe på at begge skjønner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå