Ustedalen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Bestillte meg nettopp Carbo Fuel og Whey Protein Isolat fra Proteinfabrikken. Jeg er selv på en deff nå, men jeg tenkte at jeg like greit kunne bestille Carbo Fuel til den gangen jeg trenger det. Men etter jeg har lest litt så har jeg blitt litt usikker. Skal jeg bruke Carbo Fuel i shaken før og etter trening, selv om jeg deffer? Altså bare bruke litt mindre Karbohydrater en det jeg vanligvis ville? Tenker på det siden jeg skal få fjernet valpefetter rundt f.eks magen, men allikevel bli mer smidig og sterkere i muskelaturen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du skal ha raske karbohydrater etter trening, sammen med proteiner - uansett om du deffer eller bulker. Jeg har aldri brukt karbotilskudd selv, men jeg pleier å klemme i meg en banan etter styrkeøkten, noe som i praksis blir det samme (bortsett fra at carbofuelen er bedre, men orker ikke å bruke så mye dinero på kosttilskudd). Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Hvor mye skal jeg egentlig ta med tanke på at jeg er på deff? Si det slik at jeg tar en shake med to-tre scoops. Holder en scoop med carbo fuel, eller er det alt for mye/lite? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du kan regner ut hvor mye du bør få i deg her: http://www.tn.no/assets/kalkulator/energiforbruk.asp Lenke til kommentar
synsing Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det som har noe å si er antall kalorier du spiser og antall kalorier du forbrenner pr. dag. Skal du deffe ligger du litt under forbruket. Så lenge du gjør det har det lite å si om du tar 1 eller 3 skjeer karbohydrater etter treninga. Bruk linken som ble postet over til å finne forbruket. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tømme glykogenlagrene helt er meningen med styrketreningen på en diett. Karbohydratene sparer man til neste måltid på programmet. Når man spiser karbohydratene har mye å si for fettforbrenningen. Skipper du karbohydratene etter trening vil forbrenningen vare helt til neste måltid. Ingen vits i å stoppe forbrenningen med en dose karbs så gå hjem. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bør man ikke egentlig holde karbohydratinntaket MINIMALT om man deffer? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Minimalt, ja. Kutte det ut, nei. Og det er vel helst kaloriene man skal kutte ut så mye så mulig. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Man vil jo uansett ikke klare å kutte det ut, men å heller bare droppe unødvendig som banan, poteter, ris, pasta, brus, osv Eller? Endret 8. august 2007 av mX_D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå