Gainwardrobe Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Har xbox 360'en min rett vesiden av pc'en og har en Nec wgx2 gaming 20" skjerm som jeg bruker til både xbox og pc gaming. . Anyways, jeg bruker den lille dingsen som følger med xbox vga kabelen som omgjør de to audio kablene (rød og hvit) til en standard stereoe plugg (Vet ikke hva den heter, men er helt lik den pluggen som er i enden av ett headset du stapper i pcen). Har ett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335512 hovedkort. Har prøvd og sette xbox kabelen inn i alle inputtene i hovedkortet (untatt mic inputen selvsagt ) men det kommer ikke noe lyd. Lyden på pcen fungerer fint og står i rett input, men xboxen gir ikke fra seg et pip. Dette gikk fint på den forrige pcen jeg hadde med ett abit hovedkort. Kjøpte nytt hovedkort, cpu og ram for ett par dager siden og nå går ikke dette. kjipt og spille xbox uten lyd Noen som har peiling på hva som er galt? Har som sagt prøvd alle inputtene bak på hovedkortet med xbox kabelen og ingen gir lyd når den skrus på. Endret 26. juni 2007 av Gainwardrobe Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Er det ikke lettere å bare koble den rett til høytallerne? Det er litt dritt å skifte mellom pc og xboxen hele tiden. Men sånn har jeg gjort iallefall. Endret 26. juni 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Du må koble den til mikrofon-inngangen og skru på 'monitor micorphone input' eller lignende i driverne/kontrollpanelet/volumpanelet slik at lyden som kommer inn mic-inngangen kommer ut den vanlige lydutgangen umiddelbart. Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Skal prøve det nuh. Jeg har ikke høytalere som jeg kan stappe audio kabelen rett inn i, så de er nødt til å gå igjennom pc'en først tror jeg. Er det noen bra høytalere dere kan anbefale til helst under 500kr hvor det går? (Har http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312287 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå