Gå til innhold

Children of Bodom - Albumguide og diskusjon


Wollan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hate Crew Deathroll er mer drit enn Follow The Reaper imo. Liker ikke nye sounden deres i det hele tatt, og alt dabbet av da Hate Crew Deathroll kom.

 

Tre beste fra Hatebreeder:

 

Warheart, Hatebreeder, Children of Bodom

 

Fire beste fra Follow The Reaper:

 

Follow The Reaper, Bodom After Midnight, Northern Comfort, Kissing The Shadows.

Lenke til kommentar
Beste fra Hatebreeder:

 

Warheart, Hatebreeder, Children of Bodom, Downfall.

 

Beste fra Follow The Reaper:

 

Follow The Reaper, Bodom After Midnight, Northern Comfort, Kissing The Shadows, Everytime I Die.

 

Blant annet ;)

Endret av Enojo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Enkelt og greit; CoB er ikke det samme som før. De virkelige heftige låtene finner man både i Hatebreeder, Follow the Reaper og Hate Crew Deathroll.

Are You Dead Yet albumet er det albumet jeg liker minst. Dog finner man mange fengende låter der også.

 

Ang. Blooddrunk, så kan jeg ikke si annet enn at jeg gleder meg. Både Tie My Rope, Blooddrunk og Banned From Heaven er herlige. Resten har jeg valgt å la være å høre på til CD en slippes 9. (?) April.

Lenke til kommentar

Valkyria, har du ikke forhåndsbestilt? :p

 

Men enig med Lurvefranzen, mye av det gamle er best. Jeg liker engentlig det meste de har laget, så jeg er ikke så kritisk.

 

Banned from Heaven er en knall låt, som er verd å høre, til og med før release. Enig med at man kan vente med resten, men har du hørt Tie My Rope og Bloodrunk, burde du virkelig høre Banned from Heaven, for da blir du imponert!

 

Takk for meg. :fun:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk pakken min fra HateWear i dag :D Må bare si at albumet er utrolig heavy :D

Måtte dessverre betale 170 kr i toll, men det gjør ikke så mye. Utrolig bra finish på albumet(digipack).

 

Anbefales!

 

Men må vel ikke ha så veldig mye mot AYDY? for å like dette, er noe i samme retningen :) Men bedre etter min mening :D

 

 

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...