Valkyria Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 må høre med foreldre imorgen om det ^^ Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Værste var vel at jeg bestilte i str. L. Passer det i vanlige t-skjorter, men så på noen Bodom t-skjorter i str. L i dag, og de var store. Får bytte kanskje da. Stress. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Nå ligger det enda en ny sang fra Blooddrunk ute på youtube. Denne har jeg ikke sett blitt lansert andre plasser, så lurer på hvordan man har fått tak på den. Sangen som er der heter One Day You Will Cry. Edit: Tok vekk sangen, for å følge webmasteren på det offesielle forumet til CoB. Let den frem selv. Endret 23. februar 2008 av Enojo Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 nå er visst hele albumet leaka :\ Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jepp, dessverre, og anbefaler alle til å ikke snakke for mye om det, og heller ikke laste ned. COBs webmaster hadde snakket med Henkka, og bandet var veldig lei seg p.g.a dette. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jepp, dessverre, og anbefaler alle til å ikke snakke for mye om det, og heller ikke laste ned. COBs webmaster hadde snakket med Henkka, og bandet var veldig lei seg p.g.a dette. Huff da. ^^ De skulle heller hatt samme attitude som Rody i Protest the Hero vett. Hør hva han sier på slutten av denne livevideoen! ^^ http://youtube.com/watch?v=QhFSAX6fLPg Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 OMG! hvorfor leaket den da? give me a name! kommer ikke til å laste den ned uansett. kjøper den som jeg gjør med alle andre album jeg har Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er bra. Hvis at du har tålmodighet. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 OMG!hvorfor leaket den da? give me a name! kommer ikke til å laste den ned uansett. kjøper den som jeg gjør med alle andre album jeg har Er nok sannsynligvis en promo-cd til et musikkmagasin som har lekket ut. Hvorfor kunne de ikke bare sende ut promo-CD-er som ikke kan spilles av på pc, det finnes. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 godt spørsmål. frister å finne opp et virus som man legger på alle CD-er, som gjør slik at hvis man forsøker å dele sangene, sprees viruset over PCen og èter opp alt som det kommer over. siden det bare aktiveres ved å forsøk på å bryte loven er det jo ikke ulovlig. blir som selvforsvar Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvorfor kunne de ikke bare sende ut promo-CD-er som ikke kan spilles av på pc, det finnes. hjelper lite, så lenge det kan spilles av på et eller anna, så kan det tas opp å deles uanset. menmen, de fleste band opplever jo dette nå om dagen uanset, så så stor overraskelse var det jo ikke. Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som kan si det albumet jeg burde starte med av CoB? Har sett litt på dem, og det så ut som et interresant band. Så hvis noen bare kan si hvilken som er best å starte med. Takker for svar. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hate Crew Deathroll eller Are you dead yet Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hate Crew Deathroll ja. Men burde heller istedenfor Are You Dead Yet? velge Follow The Reaper, er mer slik mange fans liker dem. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kjøp Hatebreeder og Something Wild først du, så har du kjøpt det obligatoriske for å si det slik Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kjøp Hatebreeder og Something Wild først du, så har du kjøpt det obligatoriske for å si det slik Uenig. Selfølgelig er det jo kanskje bra å starte med det gamleste, men dette gjenspeiler ikke CoB like godt som da f.eks Follow The Reaper. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 i disse albumene minner vel mer om BlackMetal (noe jeg vet du liker fBlikeng ), men nå har de en helt annen spillestil. hør gjennom noen sanger på youtube og kjøp det albumet med flest sanger du liker. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 i disse albumene minner vel mer om BlackMetal (noe jeg vet du liker fBlikeng ), men nå har de en helt annen spillestil. hør gjennom noen sanger på youtube og kjøp det albumet med flest sanger du liker. QFT! Skjekk også forsiden for tips. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Me like old stuff Hvis du liker litt mer power metal-aktig så må du ha Hatebreeder, og hvis du liker litt mer "old school"-sound med røten lyd så må du ha Something Wild. Uansett hva dere sier Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk her anbefaler "Are You Dead Yet?" til folk som vil sjekke ut CoB. Skaff deg Hatebreeder og Follow The Reaper. Are You Dead Yet? er deres verste plate imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå