Gå til innhold

Children of Bodom - Albumguide og diskusjon


Wollan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:fun:

 

Nå ligger det enda en ny sang fra Blooddrunk ute på youtube. Denne har jeg ikke sett blitt lansert andre plasser, så lurer på hvordan man har fått tak på den.

 

Sangen som er der heter One Day You Will Cry.

 

Edit: Tok vekk sangen, for å følge webmasteren på det offesielle forumet til CoB. Let den frem selv.

Endret av Enojo
Lenke til kommentar
OMG!

hvorfor leaket den da? give me a name!

kommer ikke til å laste den ned uansett.

kjøper den som jeg gjør med alle andre album jeg har :)

 

Er nok sannsynligvis en promo-cd til et musikkmagasin som har lekket ut. Hvorfor kunne de ikke bare sende ut promo-CD-er som ikke kan spilles av på pc, det finnes.

Lenke til kommentar
Hvorfor kunne de ikke bare sende ut promo-CD-er som ikke kan spilles av på pc, det finnes.

hjelper lite, så lenge det kan spilles av på et eller anna, så kan det tas opp å deles uanset.

menmen, de fleste band opplever jo dette nå om dagen uanset, så så stor overraskelse var det jo ikke.

Lenke til kommentar
Kjøp Hatebreeder og Something Wild først du, så har du kjøpt det obligatoriske for å si det slik :)

 

Uenig. Selfølgelig er det jo kanskje bra å starte med det gamleste, men dette gjenspeiler ikke CoB like godt som da f.eks Follow The Reaper.

Lenke til kommentar
i disse albumene minner vel mer om BlackMetal (noe jeg vet du liker fBlikeng :p ), men nå har de en helt annen spillestil. hør gjennom noen sanger på youtube og kjøp det albumet med flest sanger du liker.

 

QFT!

 

Skjekk også forsiden for tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...