Valkyria Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Se filmen hos Youtube ble inspirert til å poste Tie My Rope <3 ELSKER refrenget. fant forresten Guitar Pro fil på UG edit: leif var på besøk Endret 7. februar 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Helt enig. Har du sett der den er tolket med morsomme ord? Den er morro. Skal dog huskes at det er en annen versjon av Tie My Rope som kommer på albumet. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg føler jeg poster ett meg selv hele tiden, men men. På den offesielle shoppen selger de en pakke med CD + DVD (Blooddrunk) + en egen t-skjorte/genser man bare får nå, på forhåndsbestillinga. Billig er det og. Men man mottar ikke varene for utgivelsesdatoen. www.cobhc.com Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Endelig! En singel er lansert fra bandet på deres mySpace side. Den heter Banned from Heaven, og ligger ute på youtube, med link til nedlastning, men i veldig dårlig kvalitet. Det får bare være, for sangen er veldig bra. Se filmen hos Youtube Enig med deg Enojo, sangen var vedlig bra. Likte den. Blir spennende å se hvordan resten av albumet blir i forhold til de tidligere... Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) De sendte for to(?) dager siden, på finsk radio, sangen "Blooddrunk". Denne ligger nå ute på youtube, men jeg vil ikke høre den, snart har vi jo hørt alle. Blir jo nesten ingen spenning. Edit: Leif. Endret 9. februar 2008 av Enojo Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 klarte ikke holde meg! måtte se/høre den ikke den beste sangen deres, men ganske god Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen andre som har benyttet seg av CD og DVD + t-skjorte/genser? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Har bare hørt Tie My Rope enda, men synes det var skikkelig Follow The Reaper-tendenser på den! Thumbs up Endret 9. februar 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hører tittelsangen, Blooddrunk, nå. Får virkelig troa på dette nye albumet Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg håper ikke Blooddrunk er den beste sangen på den nye skiva demmes. Den var helt grei, men ble litt skuffet. Alexi spiller plutselig mye mer rolig på gitaren... Men det er sikkert ikke den beste låta på skiva Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Banned from Heaven er faktisk en helt grei sang. Den minner meg om stilen på FTR. Tie My Rope likte jeg ikke, dessverre! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hva er det med at folk ikke likte tie my rope? jeg elsket den ^^ Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 tie my rope og banned from heaven er helt greie sanger synes jeg, men Blooddrunk er jo helt genial, håper resten av albumet er i samme kvalitet. minnet meg om lamb of god ;D Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 minnet meg om lamb of god ;D Neineinei, det vil vi ikke ha noe av. Som sagt tidligere, det minner veldig om Follow the Reaper. Det er noe vi alle vil Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Slutt, jeg vil ikke høre. Dere får meg til å høre på sangen. Den skal spares til april. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Videoen til "Blooddrunk" er ute. www.myspace.com/childrenofbodom Sykt til hakking for øyeblikket, har selv ikke sett den ennå. Edit: Oppe på youtube nå. For se om den blir tatt ned eller ei. (Hvorfor skulle den det egentlig?) http://www.youtube.com/watch?v=HyDRAeMutPs Endret 18. februar 2008 av Enojo Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ZZZZOOOOOOOMMMMMMMGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klarer ikke vente lenger!!!! MÅ HA CD-en!!!! Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Snål video da, likte ikke de spøkelsene. Men bra filming av bandet. Valkyria, bestill en slik, det har jeg gjort. Det var ikke værst pris heller. Gleder meg til den lander i posten. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bestilte den jeg også =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå