recognice Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Dette er helt uredigert, prøvde å stille litt på forskjellige verdier, men synes det rett og slett var finest rett fra kameraet. Hvis dere mener det skulle vært gjort noe, så er det bare å komme med forslag! Er åpen for generell kritikk også Er forøvrig tatt med 400D og 18-55mm kitobjektiv. Endret 26. juni 2007 av recognice Lenke til kommentar
recognice Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 ja det var jaggu et godt spørsmål! Beklager det! Tror bildet var litt stort. Prøver iherdig å fikse det nå! Lenke til kommentar
recognice Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 der var det ja;) Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Der ja.. Ganske rolig å se på. Jeg fikk en følelse av å være der faktisk. Så ut som et fint sted å gå tur med kjæresten Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Bildet er et rolig og koselig bilde. Det som var litt stygt var den asfalten som liksom hadde sigi ned over grusen. Også tror jeg kanskje at hvis du hadde fått med hele fjellet på siden hadde det blitt enda finere. Men bildet var vakkert! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Bra bilde, av en eller annen grunn så syntes jeg at det ble skikkelig fint siden du tok med veien på venstre side. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Alt for mye støy, men det kunne blitt et veldig fint bilde Lenke til kommentar
recognice Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Alt for mye støy, men det kunne blitt et veldig fint bilde 8956115[/snapback] Kan du utdype det litt? Etter det jeg har lest på hva som er støy, kan jeg ikke se noe. Er tatt med ISO100. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Bra bilde, av en eller annen grunn så syntes jeg at det ble skikkelig fint siden du tok med veien på venstre side. 8956109[/snapback] Eg tykte det øyedela biletet, men det kjem ann på auget som ser. Eg tykte det lagde eit blikkfang heilt i kanten. Endret 29. juni 2007 av Lars89 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Det hadde ver bedre med en elv o.l ved siden av, det var litt støy nederst på bildet, og litt dystert og mørkt, det kunne vært mer refleksjoner og en finere himmel. Ikke la deg lure av alle de negative kommentarene, for motivet var fint og det var ingenting som virket provoserende og veien lå fint ved treet. Prøv å ta bildet en gang til ved soloppgang o.l! Edit: Eller når jeg ser på bildet en gang til, bør ikke veien bli til en elv! Endret 29. juni 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
recognice Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Det hadde ver bedre med en elv o.l ved siden av, det var litt støy nederst på bildet, og litt dystert og mørkt, det kunne vært mer refleksjoner og en finere himmel. Ikke la deg lure av alle de negative kommentarene, for motivet var fint og det var ingenting som virket provoserende og veien lå fint ved treet. Prøv å ta bildet en gang til ved soloppgang o.l! Edit: Eller når jeg ser på bildet en gang til, bør ikke veien bli til en elv! 8970278[/snapback] Hehe, har ingenting imot å høre negativ kritikk så lenge den er konstruktiv. Men er jo allright med litt positiv tilbakemelding også Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Syns det var ett pent bilde. Som noen nevner ser man litt støy i vannet, men det gjør vel ingen ting? Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Syntes båten tok litt for mye oppmerksomhet... Ellers fint bilde Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Pent komponert bilde. Noe etterredigering som er gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå