Gå til innhold

Bilde av et tre ved et vann:-)

Anbefalte innlegg

Dette er helt uredigert, prøvde å stille litt på forskjellige verdier, men synes det rett og slett var finest rett fra kameraet. Hvis dere mener det skulle vært gjort noe, så er det bare å komme med forslag! Er åpen for generell kritikk også:)

Er forøvrig tatt med 400D og 18-55mm kitobjektiv.

post-118746-1182893123_thumb.jpg

Endret av recognice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildet er et rolig og koselig bilde. Det som var litt stygt var den asfalten som liksom hadde sigi ned over grusen. Også tror jeg kanskje at hvis du hadde fått med hele fjellet på siden hadde det blitt enda finere.

Men bildet var vakkert!

Lenke til kommentar
Bra bilde, av en eller annen grunn så syntes jeg at det ble skikkelig fint siden du tok med veien på venstre side.

8956109[/snapback]

Eg tykte det øyedela biletet, men det kjem ann på auget som ser. Eg tykte det lagde eit blikkfang heilt i kanten.

Endret av Lars89
Lenke til kommentar

Det hadde ver bedre med en elv o.l ved siden av, det var litt støy nederst på bildet, og litt dystert og mørkt, det kunne vært mer refleksjoner og en finere himmel.

Ikke la deg lure av alle de negative kommentarene, for motivet var fint og det var ingenting som virket provoserende og veien lå fint ved treet.

Prøv å ta bildet en gang til ved soloppgang o.l! :thumbup:

Edit: Eller når jeg ser på bildet en gang til, bør ikke veien bli til en elv! :)

Endret av Bob_mafia
Lenke til kommentar
Det hadde ver bedre med en elv o.l ved siden av, det var litt støy nederst på bildet, og litt dystert og mørkt, det kunne vært mer refleksjoner og en finere himmel.

Ikke la deg lure av alle de negative kommentarene, for motivet var fint og det var ingenting som virket provoserende og veien lå fint ved treet.

Prøv å ta bildet en gang til ved soloppgang o.l!  :thumbup:

Edit: Eller når jeg ser på bildet en gang til, bør ikke veien bli til en elv!  :)

8970278[/snapback]

Hehe, har ingenting imot å høre negativ kritikk så lenge den er konstruktiv. Men er jo allright med litt positiv tilbakemelding også:D Takk skal du ha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...