Jalla Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Så denne for en stund siden, og fant ut at jeg ville dele dette litterære mesterverket med andre... Så kan hver av oss fundere på uttrykket "brother" og skriverprodusenten Brother i sammenheng med det som står her... sic... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg vet det er fryktelig politisk ukorrekt å le av våre nye fargede landsmenn, men jeg har ikke sjans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Den var mørsom ja 8) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Tror nok at en eller annen på Brother avdelingen ikke jobber der mer Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hehe blir vel anmeldt snart og. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Så denne for en stund siden, og fant ut at jeg ville dele dette litterære mesterverket med andre... Så kan hver av oss fundere på uttrykket "brother" og skriverprodusenten Brother i sammenheng med det som står her... sic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå