Melisma Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ikke faen om jeg gidder å lage meg mat selv de gangene det er virkelig slitsomt på jobb. Skjønner ikke alt det maset om å spise sunt hele tiden jeg. Jeg driter vel i om jeg har mage. Og det burde alle andre gjøre og. Dessuten så forbrenner jeg nok jævlig mye mer enn den kebaben jeg eter på de 8 timene jeg er på jobb Og sunn mat smaker virkelig ikke like godt som usunn mat generelt. Kjylling og kalkun pølser er 10 ganger bedre en de vanlige. Husker en gang ei muslim jente spurte om hun kunne bytte sine vanlige grillpølser mot mine kylling og kalkun pølser. Ikke faen sa jeg, mine pølser er 10 ganger bedre enn dine. så joa, noe sunt er bedre enn usunt/mindre sunt. 9086326[/snapback] Ja, er vel ikke bare snakk om utseende, men hvordan kroppen din har det inni seg.. det vi ikke ser.. men er selvsagt opptil enhver det.. er bare en sjøl man kan skylde på når man sitter der med diverse sykdommer.. men det er jo opp til deg hva du vil gjøre Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Sykt godt med en stor dobbel cheeseburger meny når du ikke har spist Burger King/Mc Donalds på nesten et halvt år. Endret 16. juli 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Farlig når man skal spise dette fast ja. Transfett, det som brukes for at maten skal holde seg lengre (holdbarhet) er livsfarlig fett, og slikt fett som gjør at blodårene forkalker seg. Når DET skjer, kan man få hjerteinfarkt med tiden. Det har ikke noe å si om en har høy forbrenning eller ikke, om en er feit eller syltynn, det som skjer inni kroppen er det viktigste, det som skjer i blodårene og i resten av kroppen. ArmenminUA: Ja, det frister veldig å begynne igjen, fytti grisen. Men jeg har ikke lyst å bli usunn igjen. Har levd sunt i over 1 år, slutta å røyke for over 1 år siden også. Er nesten like sunn som en monk, kanskje ennå sunnere. Endret 16. juli 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, er vel ikke bare snakk om utseende, men hvordan kroppen din har det inni seg.. det vi ikke ser.. men er selvsagt opptil enhver det.. er bare en sjøl man kan skylde på når man sitter der med diverse sykdommer.. men det er jo opp til deg hva du vil gjøre 9086467[/snapback] Trukke jeg får noen fler sykdommer enn andre når jeg spiser kanskje 3-4 kebaber i måneden akkurat Utseende bryr jeg meg ikke stort om. Har ikke problemer med å komme i kontakt med jenter, klarer fint en arbeidsdag konstant tømming av 10-20kilos esker fra en container som tilsammen er på 21tonn. Jeg er tilogmed raskere enn de som veier mindre og spiser sunnere enn meg. Så lenge kroppen min fungerer så godt som den gjør med tanke på at jeg veier 100 kilo og er 180høy så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 jeg skjønner ikke helt, du var 180 cm og 100 kg.. lol jeg er 164 cm, veier 60kg og er 13 år, HVA kan jeg foresten gjøre får å "ristet" av dem 60 kgene? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Joda, det er godt en gang i blant. Har kommet frem til at det ikke er vits å leve sunt hele tiden. Kanskje jeg blir overkjørt av en buss rett etterpå jeg har bestemt meg for å ta noe som smaker skikkelig jævlig. Da kunne jeg jo strengt tatt spist noe som ikke smakte så jævli, og heller var skikkelig usunt og godt. Til nye brukere på forumet, jeg er syk i hodet! Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 hmm, vis jeg i det heletatt skal på mcdonalds tar jeg salat.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har spist middag på Dickens nå snart i en uke , hver dag, middag til 25kr, biff, 130g ca, baktpotet med hvitløk, pommes prittes ( skikkelig vare ) og salat og bearnesaus ( riktig skrevet ? ) Og jeg lover dere, det smaker bedre enn Mc.. Om det er sunnere driter jeg i MC CRAP Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Biffmiddag til 25 kroner? Dette er fordi du kjenner de som driver restauranten eller har du glemt en null? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå