Gå til innhold

Addons funker ikke


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har problemer med addons for tiden. Selv om jeg bare bruker TitanPanel - som forøvrig er genialt - klikker jeg hver gang jeg skal se hvor mange bag slots jeg har igjen, hvor mye penger jeg har osv.

 

Problemet er at i loginscreenen finnes ikke 'Addons'-knappen. De er heller ikke ingame. Og ja - de er i Interface - > Addons.

 

Kan noen hjelpe meg?

 

Er for tiden bannet pga rasisme i nicket : )

 

Albinoñegro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at i loginscreenen finnes ikke 'Addons'-knappen. De er heller ikke ingame. Og ja - de er i Interface - > Addons.

 

8951360[/snapback]

Veit ikke om du bare har skrevet feil her, eller om du har misforstått hvor addon-knappen skal være..

Den skal ligge nede til venstre på Character-screen, ikke login-screen.

Og der kan du velge Load out of date addons.

 

Hvis ikke det funker, så slett Interface-mappa di, fyr opp WoW, login, avslutt WoW, og legg inn addonen på nytt :)

 

Burde hjelpe.

Lenke til kommentar

Har den vært der før da?

 

Og når du sier at den skal være i loginscreen, så kan det være vanskelig å skjønne om du mener der du taster inn brukernavn og passord, eller der du ser de forskjellige characterene dine...

 

Edit:

 

Har du oppdatert Addonene dine i det siste?

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Har den vært der før da?

 

Og når du sier at den skal være i loginscreen, så kan det være vanskelig å skjønne om du mener der du taster inn brukernavn og passord, eller der du ser de forskjellige characterene dine...

 

Edit:

 

Har du oppdatert Addonene dine i det siste?

8954190[/snapback]

 

Det skal ikke ha noenting å si. Den skal dukke opp ved char-screen uansett. Men den kommer bare dit om addon-mappene er lagt riktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...