imfrommanndame Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei Har problemer med addons for tiden. Selv om jeg bare bruker TitanPanel - som forøvrig er genialt - klikker jeg hver gang jeg skal se hvor mange bag slots jeg har igjen, hvor mye penger jeg har osv. Problemet er at i loginscreenen finnes ikke 'Addons'-knappen. De er heller ikke ingame. Og ja - de er i Interface - > Addons. Kan noen hjelpe meg? Er for tiden bannet pga rasisme i nicket : ) Albinoñegro Lenke til kommentar
username882 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Addons knappen ligger nederst til venstre der du velger char du skal logge på Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 "Run all out of date addons" eller noe tror jeg du leiter etter. Prøv det når ferien er over = ] Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Problemet er at i loginscreenen finnes ikke 'Addons'-knappen. De er heller ikke ingame. Og ja - de er i Interface - > Addons. 8951360[/snapback] Veit ikke om du bare har skrevet feil her, eller om du har misforstått hvor addon-knappen skal være.. Den skal ligge nede til venstre på Character-screen, ikke login-screen. Og der kan du velge Load out of date addons. Hvis ikke det funker, så slett Interface-mappa di, fyr opp WoW, login, avslutt WoW, og legg inn addonen på nytt Burde hjelpe. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg vet da hvor 'Addons'-knappen er. Den er ikke der, og det har jeg sagt ... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Har den vært der før da? Og når du sier at den skal være i loginscreen, så kan det være vanskelig å skjønne om du mener der du taster inn brukernavn og passord, eller der du ser de forskjellige characterene dine... Edit: Har du oppdatert Addonene dine i det siste? Endret 27. juni 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har den vært der før da? Og når du sier at den skal være i loginscreen, så kan det være vanskelig å skjønne om du mener der du taster inn brukernavn og passord, eller der du ser de forskjellige characterene dine... Edit: Har du oppdatert Addonene dine i det siste? 8954190[/snapback] Det skal ikke ha noenting å si. Den skal dukke opp ved char-screen uansett. Men den kommer bare dit om addon-mappene er lagt riktig Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Gjør det jeg skrev lenger opp.. Slett Interfacemappa -> Start WoW -> Login -> Avslutt WoW -> Legg inn addons på nytt Burde do the trick. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har hatt samme problem før, jeg copy pasta en addons mappe. Fant ut at jeg motte laste ned addonsa en og en manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå