Matsuo_Taiki Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hey y'all! emh.. Vel, jeg har skaffet meg en HTC S710 smartphone, og trener programmering til den. Nå prøver jeg og overføre dagbok programmet jeg lagde (med hjelp av flinke programmerere her. ). Men sliter hardt med og lagre, tror det blir det samme når jeg skal åpne. Koden er: Dim SaveDialog As New SaveFileDialog '(description1|filter|description2|filter2|) SaveDialog.Filter = "Rich Text Format (*.rtf)|*.rtf|Text-files (*.txt)|*.txt|" & _ "Textual Object Rich Text Format (*.rtf)|*.rtf|Textual Object Text-files (*.txt)|*.txt|" & _ "Unicode Text-files (*.txt)|*.txt" If SaveDialog.ShowDialog = Windows.Forms.DialogResult.OK Then TB1.SaveTextFile(SaveFileDialog.FileName, SaveFileDialog.FilterIndex) End If Og Erroren er: Error 1 'SaveTextFile' is not a member of 'System.Windows.Forms.TextBox'. Håper dere smarte her kan hjelpe meg. (Jeg bruker VB Express 2005, og den Smartphone "pluggin" du kan laste ned fra microsoft.com) Takk Lenke til kommentar
Matsuo_Taiki Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Ja forresten, det skal være i .txt filer som dere sikkert ser. ;D Noen forslag? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det heter ikke SaveTextFile, kan hende den bare heter Save eller SaveFile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå