Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt frem og tilbake med hvordan du får SP cheats til å virke i SOF2 faktisk.

I noen tilfeller må du skrive: setrandom sv_cheats 1 i console

I andre tilfeller igjen, må du sette inn denne linjen i EXE'n (modifiser shortcut'en på skrivebordet hvis du har den der): +set sv_cheats 1

(min ser slik ut: "C:Program FilesSoldier of Fortune II - Double HelixSoF2.exe" +set com_multilingual 2 +set sp_language 0 +set sv_cheats 1, og da bare åpner jeg console og skriver kommandoene, uten å skrive sv_cheats greiene)

Og slapp av...ingen av SP cheatene funker i MP :wink:

Multiplayer cheaters are the scum of the universe!

Heh...bare en liten utblåsning...derimot bryr jeg meg døyten om hva folk gjør i SP, jeg prøver selv å runde alle spill uten cheats og heller bruke de etterpå for å leke litt med spillet. For det tar all moroa ut av spillet hvis du bruker cheats fra starten av og gjennom hele spillet :(

Lenke til kommentar

får du opp consolen helt fint?

jeg har også lest att du kan skrive "+set sv_cheats 1" i snareveien, sånn som det andre, da må du også ha en knapp bundet till å åpne consolen, det kan du gjøre ved å redigere myconfig fila i mappa som heter base, finn skriv inn bind X(eller en annen knapp) toggleconsole.

så, når du kommer inn i spillet, trykker du x og skriver inn kodene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...