Dagger Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ikke skjell meg ut, ok? har disse kodene til sof 2 (ikke mp) men når jeg er i console og skriver sv_cheats 1 får jeg opp: sv_cheats 1 is read only SKAL IKKE BRUKE DEM I MP Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det er litt frem og tilbake med hvordan du får SP cheats til å virke i SOF2 faktisk. I noen tilfeller må du skrive: setrandom sv_cheats 1 i console I andre tilfeller igjen, må du sette inn denne linjen i EXE'n (modifiser shortcut'en på skrivebordet hvis du har den der): +set sv_cheats 1 (min ser slik ut: "C:Program FilesSoldier of Fortune II - Double HelixSoF2.exe" +set com_multilingual 2 +set sp_language 0 +set sv_cheats 1, og da bare åpner jeg console og skriver kommandoene, uten å skrive sv_cheats greiene) Og slapp av...ingen av SP cheatene funker i MP :wink: Multiplayer cheaters are the scum of the universe! Heh...bare en liten utblåsning...derimot bryr jeg meg døyten om hva folk gjør i SP, jeg prøver selv å runde alle spill uten cheats og heller bruke de etterpå for å leke litt med spillet. For det tar all moroa ut av spillet hvis du bruker cheats fra starten av og gjennom hele spillet Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Funker fremdeles ikke. prøvde begge forslagene Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvilken versjon av SOF2 har du da? Jeg har prøvd cheats med 1.01 og 1.02 men ikke den seneste 1.03 gold patchen. Uansett så fungerer det hos meg med den kommanolinja jeg beskrev. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Har ver 1.00 burde jeg oppdatere? hva er fordelene/forskjellen? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Har nå 1.03 gold Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Får det fortsatt ikke til!!!!........ Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 får du opp consolen helt fint? jeg har også lest att du kan skrive "+set sv_cheats 1" i snareveien, sånn som det andre, da må du også ha en knapp bundet till å åpne consolen, det kan du gjøre ved å redigere myconfig fila i mappa som heter base, finn skriv inn bind X(eller en annen knapp) toggleconsole. så, når du kommer inn i spillet, trykker du x og skriver inn kodene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå